ارتباط با جنس مخالفازدواج

روشهای جذاب جذب جنس مخالف

مسئله‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف و ازدواج در سال های اخیر دست خوش تغییرات عظیمی شده است. لذا انتخاب های فراوانی پیش روی هر کس قرار می گیرد و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش است. لذا در مطالب ذیل به شما در پیدا کردن همسر مورد نظر و طریقه ایجاد ارتباط با جنس مخالف را بیان می کنیم. بنابراین با پازل زندگی همراه شوید.

جذب جنس مخالف

 

شیوه هایی برای ایجاد ارتباط با جنس مخالف :

۱. بپذیرید که به دنبال برقراری رابطه هستید:

در راستای ارتباط باجنس مخالف، افتخار کنید به سن بلوغ رسیده اید و نیز به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که می خواهید ادامه زندگی خود را با وی سپری کنید.

  1. روابط گذشته را حل و فصل نمایید:

در راستای ارتباط با جنس مخالف، همواره تلاش نمایید صدمه و آسیبی که در گذشته به شما وارد آمده را بتدریج از یاد ببرید. اگر بخواهید همچنان در روابط گذشته سیر کنید، اطمینان داشته باشید که نتیجه ای کسب نخواهید نمود. برای برطرف شدن این موضوع، نامه ای بنویسید و تمامی چیزهایی که می خواستید بگویید را بر روی  برگه کاغذ بیاورید و به طرف مورد نظر بفرستید، یا می توانید از تماس تلفن استفاده کنید، در هر حال از هر شیوه ای که استفاده می کنید موضوع بخشش را مد نظر قرار دهید.

  1. از تمرین تصویرسازی استفاده کنید:

در خصوص ارتباط با جنس مخالف، به تصویر کشیدن  در ذهن  تمامی احساسات، و آرزوهایی را که با او می خواهید داشته باشید، می تواند مثمر ثمر واقع شود.

  1. جذب جنس مخالف امری طبیعی است:
این راه هم بخوانید بدنیست:  اهمیت ارتباط چشمی در برقراری رابطه

در مورد موضوع ارتباط با جنس مخالف، این نکته را بخاطر داشته باشید اگر برای کسب نمودن چیزی، بیش از حد توان تلاش می کنید، بهتر است  با موضوع در کمال آرامش برخورد کنید؛ زیرا طبیعت آنچه را که لازم است، برایتان انجام می دهد!

جذب جنس مخالف

  1. به گونه ای رفتار کنید خودتان از دیگران انتظار دارید:

در خودتان همان ویژگی هایی را که دوست دارید همسرتان داشته باشد، گسترش دهید و برای رسیدن به آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید.

  1. کارهای مختلف را امتحان کنید:

برای ارتباط با جنس مخالف و در نهایت ازدواج، بهتر است از محدوه امنیتی که برای خود شکل دادیدگاهی بیرون بیایید. اگر در روابط قبلی موفق نبودید، دلیل نمی شود در ارتباط های پیش رو موفقیتی کسب ننمایید.

  1. به مسئله رابطه جنسیبا همسرتان به عنوان یک امر مقدس نگاه کنید:

در جهت ایجاد ارتباط با جنس مخالف، سکس نشانه مقدسی از عشق حقیقی مابین شما و همسرتان می باشد. با توجه به این نکته، یک رابطه موفق جنسی می تواند یک ارتباط نه چندان خوب را حتی به مدت طولانی برقرار و پایدار نگه دارد. لذا در خصوص ارتباط با جنس مخالف، نظرتان را درباره رابطه جنسی با شریک تان مهم و ارزشمند تلقی نمایید.

  1. برای شخص منحصر بفردی که وارد زندگیتان می شود احترام قائل باشید:

آن افراد دلخواه شما هم اکنون مشغول زندگی شخصی خود هستند. بایستی برای آنها انرژی بفرستید تا آنها را به سوی خود جذب نمایید.

  1. با روی گشاده از دیدگاههای جدید و تازه استقبال کنید:

در مسئله ارتباط با جنس مخالف، می توانید کتاب هایی که در این قسمت مطرح می شود را مطالعه کنید از جمله، کتاب آمادگی برای انجام کارهای شخصی، اثر دکتر پاتریشیا آلن؛ کتاب چگونه مجرد نمانیم، اثر نیتا تاکر؛ کتاب بعدی سکس ، عشق ، شیفتگی: چگونه می توانم تشخیص دهم؟ اثر ری ای شرت. حتی اگر زمانی با تمام مطالب داخل کتاب با نویسنده کتاب موافق نبودید، سعی کنید به تدریج نگرش خود را نسبت به مسائل گوناگون تغییر دهید تا بتوانید به نتایجی درخشان در ارتباط با جنس مخالف حاصل نمایید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  در جلسه خواستگاری درباره چه مسائلی صحبت کنیم؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا