بیوگرافی افراد موفقموفقیت

آسیه حاتمی چگونه سایت ایران تلنت را به موفقیت رساند؟

آسیه حاتمی بانویی موفق و کار آفرین است که توانسته با کوشش و جا انداختن فرهنگی جدید سالانه دوازده هزار نفر را از طریق سایت ایران تلنت صاحب شغل کند. بانو آسیه حاتمی مدیرعامل و موسس یکی از بزرگترین سایت های کاریابی به نام شرکت ایران تلنت است.

بیوگرافی آسیه حاتمی

آسیه حاتمی متولد سال ۱۳۵۸ است و از همان اول به رشته ی مهندسی پلیمر علاقه ی فراوانی داشت. اما پس از فارغ التحصیلی پیشنهاد کار یک شرکت تجاری را برای بازاریابی و توسعه پذیرفت.

تحصیلات آسیه حاتمی

آسیه حاتمی در رشته ی مهندسی پلیمر دانشگاه امیر کبیر تحصیل کرده و بعد از فاغ التحصیلی کارهای پراکنده و فراوانی در زمینه ی پژوهشگری برای ایران خودرو و امیر کبیر انجام داده است. مهمترین دستاورد او راه اندازی سایت کاریابی ایران تلنت بوده است.

ویژگی های شخصیتی آسیه حاتمی

آسیه حاتمی پشتکار فوق العاده ای دارد و ترجیح می دهد تمام حوزه های کاری که تابحال تجربه نکرده را امتحان کند. او از پا گذاشتن به دنیای ناشناخته ها نمی ترسد و ریسک پذیر است. البته خانواده آسیه حاتمی همواره از او حمایت کرده اند و این عامل را مهمترین رمز موفقیت خود می داند.

شرکت ایران تلنت چگونه توسط آسیه حاتمی راه اندازی شد؟

زمانی که شرکت ایران تلنت با بنیانگذاری آسیه حاتمی شروع به کار کرد؛ تنها دیجی کالا در این عرصه فعالیت می کرد. خانم حاتمی به صورت کاملا اتفاقی متوجه شد که یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزار برای راه‌اندازی یکی از پروژه‌های خود به دنبال فردی می گردد که به لحاظ فنی یک وب سایت تکمیل شده را تجاری‌سازی کند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌و‌کارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت پنجم

خانم حاتمی چون به تجربه کردن کارهای جدید علاقه زیادی دارد؛ این کار را پذیرفت. او می گوید با اینکه با حوزه تجاری‌سازی اصلا آشنایی نداشتم و همه هم دانشگاهیان و اساتید به من می گفتند؛ خارج شدن از حوزه مهندسی کار درستی نیست؛ اما این کار را فرصتی مناسب دانستم و پس از ارائه درخواست، توسط شرکت برای به جریان انداختن پروژه انتخاب شدم.

متاسفانه شرکت با وجود هزینه های بسیاری که برای راه اندازی وب سایت و تجاری سازی کرده بود؛ به علت همکاری نکردن اعضای هیئت مدیره بعد از چندین سال منحل شد. من از این بابت بسیار ناراحت بودم چون تلاش زیادی برای تجاری سازی شرکت و آن وبسایت کرده بودم. احساس می کردم تمام کارهایم به هدر رفته است. در این زمان بود که خانواده ام به من پیشنهاد دادند تا وبسایت خودم را راه اندازی کنم.

سعی کردم از چندین شرکت طراح وب ایرانی کمک بگیرم اما در آن زمان طراحی وب مثل الان گسترش پیدا نکرده بود و هزینه طراحی وب سایت در ایران بسیار بالا بود. کمی در اینترنت جستجو کرد و با یک شرکت هندی آشنا شدم که وبسایت را با هزینه بسیار کمی برایم طراحی کرد و توانستم در دی ماه سال ۱۳۸۱ وبسایت ایران تلنت را این شرکت هندی تحویل بگیرم.

همزمان با هدف کاریابی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان در شرکت های معتبر، دفتری در تهران تاسیس کردم و از آن زمان وب سایت ایران تلنت به تمام کارجویان و کارفرمایان خدمت رسانی می کند.

هم اکنون چندین میلیون رزومه برای کار در شرکت ایران تلنت ثبت شده است و ایران تلنت هر سال بیش از دوازده هزار نفر را صاحب شغل می کند. در حال حاضر بیش از هفت هزار شرکت از خدمات ایران تلنت بهره می برند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌و‌کارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت سوم

ایران تلنت دارای دو محصول به نام (تلنت کچ ) و (ایران سالری ) است که در سال های اخیر مشتریان زیادی داشته است. ایران تلنت با داشتن حدود ۱۶ سال سابقه جزو شرکت های قدیمی حوزه کاریابی و استخدام به شمار می آید.

مهمترین دلایل به موفقیت رسیدن آسیه حاتمی چه بوده است؟

آسیه حاتمی مهمترین دلایل موفقیت خود را مثبت اندیشی، برنامه ریزی دقیق و هدفمند، مدیریت زمان، پشتکار، اعتماد به نفس کافی و حمایت خانواده اش می داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا