رپورتاژ

مقایسه قرص ظرفشویی فیری، فینیش و پریل

قرص ظرفشویی فیری را از کجا بخریم؟

قرص ظرفشویی فیری از برندهای پرطرفدار قرص ماشین ظرفشویی است. این برند مدل های مختلفی از قرص ماشین ظرفشویی را روانه بازار کرده است که هر کدام قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی مختلفی دارند. قرص ظرفشویی فیری در انواع جار، پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس در بازار موجود است. نوع پلاتینیوم پلاس قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی بالاتری دارد و قیمت آن نیز بالاتر است. توصیه می گردد از قرص ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس برای شستشوی ظروف در حجم بالا و آلودگی زیاد استفاده شود و برای شستشوی ظروف در حجم پایین تر و آلودگی کمتر از مدل جار استفاده شود تا ظروف خط و خش نبینند. به منظور خرید قرص ظرفشویی فیری می توان به صورت حضوری یا به صورت مجازی با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، خرید قرص ظرفشویی فیری را انجام داد. در هر صورت برای خرید مطمئن تر و اطمینان از اصل بودن کالا بهتر است خرید را از مناطق آزاد تجاری انجام داده و یا از فروشگاههای اینترنتی خرید را انجام دهید که به فروش محصولات مناطق آزاد تجاری می پردازند. مناطق آزاد تجاری به دلیل نزدیکی به مرز کالای اصل داشته و به احتمال کمتر کالای تقلبی در این مناطق عرضه می شود.

قرص ظرفشویی پریل چه تفاوتی با قرص فینیش دارد؟

قرص ظرفشویی فینیش و پریل، دو برند پرطرفدار بازار هستند. قرص فینیش قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی و جلادهندگی بالاتری دارد و قیمت آن نیز به نوبه خود بیشتر است، اما قرص ظرفشویی پریل، قدرت پاک کنندگی وشویندگی به نسبت کمتر داشته و قیمت کمتری نیز دارد. قرص ظرفشویی فینیش در انواع کلاسیک، کوآنتوم، کوانتوم مکس و آلتیمیت در بازار موجود است و قرص ظرفشویی پریل در دو نوع گلد و رویال در بازار موجود است. قیمت قرص ظرفشویی پریل در مقایسه با قیمت قرص ظرفشویی فینیش کمتر است. هر دو قرص علاوه بر قدرت پاک کنندگی دارای قدرت رسوب زدایی نیز هستند. رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی سبب افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی می شود، همچنین رسوب زدایی از دستگاه سبب می گردد تا بعد از هر بار استفاده بوی مطبوعی از دستگاه استشمام شود. قدرت جلادهندگی از دیگر ویژگی های قرص ظرفشویی فینیش و پریل است. این خاصیت سبب می گردد تا خریداران قرص ظرفشویی به خرید مواد جلا دهنده نیاز نداشته باشند. قرص های ماشین ظرفشویی فینیش و پریل، در قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی متفاوت هستند. قرص فینیش آلتیمیت بالاترین چربی زدایی در قرص های فینیش را دارا است و قرص گلد در مدل پریل بالاترین قدرت چربی زدایی را دارد. از میان قرص های ظرفشویی آلتیمیت فینیش و گلد پریل، قدرت شویندگی و پاک کنندگی مدل آلتیمیت بالاتر است.

این راه هم بخوانید بدنیست:  آشنایی با فروشگاه هرمون، دارنده بهترین تشک های تخت خواب

قرص ظرفشویی فینیش و انواع آن را بشناسید!

قرص ظرفشویی فینیش از باکیفیت ترین و پرطرفدارترین قرص های ماشین ظرفشویی موجود در بازار است. قرص ظرفشویی فینیش در انواع مختلفی روانه بازار شده و هرکدام از این انواع دارای قدرت شویندگی و چربی زدایی متفاوتی هستند. انواع قرص ظرفشویی فینیش را می توان در دسته های کوآنتوم، کوآنتوم مکس، کوآنتوم آلتیمیت و مدل کلاسیک دسته بندی کرد. برخی از ویژگی های هرکدام شامل موارد زیر است:

  • قرص ظرفشویی فینیش مدل کوآنتوم: این مدل قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی بالاتری در مقایسه با مدل کلاسیک دارد. در ترکیبات مدل کوآنتوم قابلیت رسوب زدایی و پاک کنندگی ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد و از این طریق رسوبات و باقیمانده مواد غذایی را از ماشین ظرفشویی زدوده و سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود. قدرت جلادهندگی و درخشان کنندگی، از دیگر ویژگی های این قرص است که خریداران را از تأمین جلادهنده جداگانه فارغ خواهد کرد.
  • قرص ظرفشویی فینیش کوآنتوم مکس: قدرت این نوع از قرص ظرفشویی فینیش از مدل کوآنتوم بالاتر است. ترکیبات این قرص، حاوی مواد جلادهنده و رسوب زا نیز می باشد. مواد جلا دهنده به درخشان کنندگی ظروف و مواد رسوب زا به از بین بردن رسوبات و ته مانده غذاها از ماشین ظرفشویی می پردازد و از این طریق طول عمر دستگاه را بالا خواهد برد.
  • قرص ظرفشویی کوآنتوم آلتیمیت: بالاترین قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی نزد این مدل است. همچنین بالاترین قدرت رسوب زدایی و جلادهندگی نیز فینیش آلتیمیت دارد، اما این به معنای بهترین مدل بودن این برند نیست. در ارتباط با نیاز، مشتریان می بایست خرید خود را انجام دهند، برای مثال افرادی که قصد شستشوی ظروف حساس و کریستالی دارند نمی بایست به خرید قرص ظرفشویی فینیش آلتیمیت اقدام کنند، زیرا سبب ایجاد خط و خش و آسیب به ظروف آنها خواهد شد و بهتر است از مدل کلاسیک فینیش استفاده شود.
این راه هم بخوانید بدنیست:  بهترین کفی طبی پای صاف کودکان و بررسی ویژگی ها

قرص فینیش کلاسیک: این قرص فینیش مخصوص شستشوی ظروف حساس و کریستالی است و ترکیبات این قرص سبب ایجاد خط و خش بر ظروف نخواهد شد. مدل فینیش کلاسیک علاوه بر قدرت پاک کنندگی، قدرت چربی زدایی، جلادهندگی و رسوب زدایی را دارا است و از این طریق علاوه بر بالا بردن طول عمر دستگاه، سبب می گردد تا بوی مطبوعی از ماشین ظرفشویی ساطع گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا