رپورتاژ

سال انتخاب نو مبارک

با آغاز سال نو، فرصتی نوین برای ارزیابی عادت‌ها و انتخاب‌هایمان فراهم می‌شود، مخصوصاً در زمینه سلامت و سبک زندگی. انتخاب سالم و در پیش گرفتن یک لایف استایل سالم نه تنها به بهبود کیفیت زندگی ما کمک می‌کند، بلکه می‌تواند طول عمر و بهره‌وری ما را نیز افزایش دهد. تغذیه سالم، تمرینات منظم، کافی بودن ساعات خواب، مدیریت استرس و تقویت روابط اجتماعی، همگی جزئی از این مسیر هستند. زمانی که ما انتخاب‌های سالم‌تری انجام می‌دهیم، نه تنها به بهبود سلامت فیزیکی خود کمک می‌کنیم، بلکه روی سلامت روانی و احساس خوشبختی خود نیز تأثیر مثبتی می‌گذاریم. بنابراین، با آغاز سال جدید، بیایید به خود قول دهیم که گام‌های کوچک اما معناداری به سمت سلامتی و سبک زندگی بهتر برداریم.

درباره کینوفیت

آغاز فعالیت کینوفیت به سال ۱۴۰۰ برمیگردد که به عنوان مجموعه‌ای فعال در زمینه تولید و توسعه محصولات نوآورانه سلامت محور، با به کارگیری نیروهای متخصص، شروع به کار کردیم.

با توجه به فواید و ارزش غذایی بالای کینوا نسبت به سایر غلات و شبه غلات، تصمیم گرفتیم اولین سری محصولات ما، بر پایه این دانه مغذی فرآوری شود.

تمرکز مجموعه رامونا سلامت بر توسعه و تولید محصولات خلاقانه است تا انتخاب‌های سالم تر در اختیار جامعه و همه گروه‌های سنی قرار گیرد.

کمپین “سال انتخاب نو” کینوفیت

امروزه که روند ابتلا به بیماری‌های محتلفی از جمله سرطان به شدت افزایش یافته، انتخاب سالم و در پیش گرفتن سبک زندگی سالم اهمیت بیشتری می‌کند. در پیش گرفتن یک زندگی سالم می‌تواند باعث بهبود کیفیت زندگی شود و به تبع آن روند ابتلا بیماری‌های شایع کاهش پیدا کند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  ثبت نام پیج اینستاگرام در گوگل

انتخاب تغذیه سالم، یکی از عوامل به شدت موثر در سلامتی و سبک زندگی سالم است. می‌توان گفت بیشتر بیماری‌های که امروزه رواج پیدا کرده اند به دلیل افزایش مصرف غذاهای پرچرب، ناسالم و پرضرر است. پس بیاید در سال ۱۴۰۳ انتخابی نو داشته باشیم و سلامتی را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنیم.

به مناسب آغاز سال نو، کینوفیت، تصمیم گرفته است تا، فرهنگ “انتخاب نو” را در جامعه گسترش دهد و سهم کوچکی در سلامت عمومی افراد و تغییر سبک زندگی آن‌ها داشته باشد. همانطور که از نام این کمپین مشخص است، هدف آن فرهنگسازی برای انتخاب‌های سالم است.

در کمپین “سال انتخاب نو” تلاش بر این است تا محصولات سلامت محور کینوفیت که بر پایه کینوا تولید شده، در سراسر شهر تهران توزیع شود.  در این کمپین، موتور سوارانی در مناطق مختلف تهران در حال توزیع محصولات کینوفیت مانند پاف و کروتان به صورت رایگان  به رهگذران هستند.

همچنین، کینوفیت برای فرهنگسازی بیشتر و آشنایی مردم جامعه با محصولات سلامت محور، در مجتمع‌های تجاری مختلف تهران و استان البرز مانند مجتمع تجاری اپال واقع در شمال تهران، مجتمع تجاری هدیش مال واقع در منطقه شرقی تهران، مجتمع تجاری اکومال واقع در استان البرز  غرفه‌هایی را قرار داده است تا عموم مردم بتوانند با تغییر رژیم غذایی ناسالم خود و رفتن به سمت مصرف مواد غذایی زندگی بهتری داشته باشند.

عرضه کننده چه نوع محصولاتی است؟

معرفی محصولات سلامت محور کینوفیت بر پایه کینوا

در ادامه به معرفی محصولات کینوفیت که بر پایه کینوا است، اشاره می‌کنیم.

  1. غلات کینوا
این راه هم بخوانید بدنیست:  بهترین کت و شلواری که داماد باید برای مراسم خود انتخاب کند، چیست؟

غلات کینوا شامل سه محصول اعم از دانه کینوا، آرد کینوا و پرک کینوا می‌شود. از این محصولات می‌توان در آشپزی و تهیه سالاد، سوپ، پاستا، کتلت و بیسکویت استفاده کرد.

خرید دانه کینوا

  1. پاف کینوا

کینوفیت دارای ۳ طعم پاف به شرح زیر است:

  • پاف سبزیجات کینوا
  • پاف پنیری کینوا
  • پاف چیلی کینوا

  1. کوکی کینوا

کوکی‌های کینوا با سه طعم مناسب تمامی افراد توزیع می‌شود.

  • کوکی وانیلی کینوا با تکه‌های شکلات
  • کوکی شکلاتی کینوا با تکه‌های فندق
  • کوکی کینوا میکس

  1. کروتان کینوا

کینوفیت دارای ۳ کروتان بر پایه کینوا به شرح زیر است.

  • کروتان کینوا پنیر پارمسان
  • کروتان کینوا سیر و کره
  • کروتان کینوا چاشنی ایتالیایی

محصولات سالم کینوا جایگزین چه محصولاتی هستند؟

  • غلات کینوا جایگزین برنج و ذرت

 ورزشکاران و افراد دیابتی می‌توانند از غلات کینوا به جای غلات عادی در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

  • پاف کینوا جایگزین اسنک

پاف های کینوا تماما بر پایه کینوا و دارای رنگ طبیعی و پروتئین بالا هستند. از این پاف‌ها به جای پفک می‌توان استفاده کرد.

  • کوکی کینوا جایگزین شیرینی و بیسکویت‌های معمولی

افراد دارای دیابت، ورزشکاران و کسانی که در رژیم غذایی خود قند و شکر را محدود کرده‌اند، می‌توانند از کوکی‌های رژیمی کینوا که دارای شکر و روغن کمی است، استفاده کنند.

  • کروتان کینوا جایگزین چیپس، نان سفید و نان سیر

از کروتان کینوا به جای نان سیر، نان سفید و چیپس می‌توان استفاده کرد، که دارای ارزش غذایی بالا و سالم برای همه سنین است.

آشنایی با خواص دانه کینوا

مهمترین عامل برای داشتن یک زندگی خوب و باکیفیت، سلامتی است، پس مراقبت و حفاظت از سلامت جسمی و روانی بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل کینوفیت، به عنوان سفیر سلامتی، را سال جدید را  به عنوان ” سال انتخاب نو” معرفی کرده است. در کمپین “سال انتخاب نو” کینوفیت، محصولات سلامت محور خود بر پایه دانه کینوا را با هدف تغییر سبک زندگی و انتخاب زندگی سالم در سراسر شهر تهران توزیع می‌کند. این محصولات شامل: غلات مانند دانه کینوا، پاف، کروتان و کوکی است. کینوفیت امیدوار است بتواند سهم کوچکی در حفظ سلامت شما داشته باشد.

این راه هم بخوانید بدنیست:  خلاقانه ترین روش چاپ روی بسته بندی محصولات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا