رپورتاژ

آنچه باید در مورد خرید آبگرمکن بوتان بدانیم

سیستم های مختلفی برای هر ساختمان لازم است که در زمینه ی تاسیسات ساختمانی قرار می گیرند. در این نوشتار سعی داریم بپردازیم به آنچه باید در مورد خرید آبگرمکن بوتان بدانیم. آبگرمکن از تجهیزات گرمایشی هر ساختمان است که به صورت گسترده به کار می رود. برای هر ساختمانی اعم از اداری، مسکونی، مدارس و بیمارستان ها نیاز به آبگرم داریم تا بتوان اموری مانند استحمام، شست و شو و آشپزی را بتوان به راحتی انجام داد. به همین خاطر سازنده های زیادی مشغول به طراحی و عرضه آن هستند تا تقاضای بازار را پوشش دهند.

 در جریان رقابت تولیدکننده ها هر کدام تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین محصول با طول عمر قابل توجهی را به بازار عرضه کنند و سهم بیشتری از فروش را داشته باشند. برای این منظور از برترین متریال موجود بهره می گیرند تا کیفیتی مرغوب را ارائه دهند. برای بررسی آنچه باید در مورد خرید آبگرمکن بوتان بدانیم لازم است در نظر داشت که این برند از کمپانی های معتبر و صاحب نام بازار می باشد که انواع مختلف تجهیزات گرمایشی مانند آبگرمکن ها و پکیج گرمایشی را ارائه می دهد. گروه صنعتی بوتان از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه عرضه آن ها در طی این سالیان بسیار موفق عمل کرده است.

طراحان این برند با استفاده از فناوری های نوین محصولاتی مدرن را ارائه می کنند که قابلیت های زیادی داشته و استقبال زیادی از آن ها می شود. پیش از بررسی نکات خرید آبگرمکن بوتان باید اشاره داشت که انواع مختلفی از این سیستم وجود دارد. بر اساس موقعیت نصب می توان آن ها را به سری های دیواری و زمینی تقسیم کرد. مدل های دیواری کاربرد بیشتری داشته و در آبدارخانه ها و آشپزخانه نصب می گردد. مدل های زمینی نیز برای فضاهای بزرگ تر با متراژ زیاد و یا استفاده به منظور چندین واحد به کار می رود.

این راه هم بخوانید بدنیست:  مقایسه قیمت تمام شده انواع دیوار چگونه است؟ چرا هبلکس بهتر است؟

همچنین آنچه باید در مورد خرید آبگرمکن بوتان بدانیم این است که بر اساس سوخت مصرفی نیز به مدل های گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز، برقی و سه گانه سوز تقسیم می شوند. شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان فروش دماپویا و در نظر داشتن دسترسی مکان مورد نظر خود به سوخت، انتخابی آگاهانه داشته باشید. همچنین برای بررسی قیمت آبگرمکن بوتان نیز می توانید به صفحه ی مربوطه آن در دماپویا مراجعه کنید. آبگرمکن های بوتان طراحی جمع و جور و کوچکی داشته و فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می کنند. همچنین با طراحی ساده ای که دارند، به خوبی با دکوراسیون های آشپزخانه هماهنگ خواهد شد.

از دیگر موارد مهم خرید آبگرمکن از برند بوتان این است که مصرف گاز آن ها مقرون به صرفه بوده و نگهداری آن هزینه زیادی نخواهد داشت. زمانی که فشار عملکرد آب ضعیف شود نیز قدرت بازدهی کافی را دارند و راندمان آن حفظ می شود. توجه به کاربرد این آبگرمکن با بهره گیری از گاز شهری و گاز مایع نیز از جمله مواردی است که در لیست آنچه باید در مورد خرید آبگرمکن بوتان بدانیم، قرار می گیرد. همچنین ناگفته نماند که ۴ مدل اصلی آبگرمکن های بوتان شامل مدل شمعک دار، سری های فن دار، آیونایز یا همان بدون شمعک و محفظه احتراق بسته می باشد.

سیستم های آبگرمکن تولید شده توسط بوتان جزو نسل اول سری هایی هستند که مجهز به سیستم جرقه زن خودکار می باشند. مدل های آیونایز بوتان به جای شمعک دائم، مجهز به سیستم جرقه زن آیونایز اند و در مصرف انرژی تا ۱۷ درصد صرفه جویی می شود. آنچه باید در مورد خرید آبگرمکن بوتان بدانیم، این است که مزیت دیگر آن ها رسوب کمتری ایجاد می شود و طول عمر بیشتری دارند. سری های فن دار این آبگرمکن ها نیز به این صورت طراحی می شود که مجهز به فن به منظور تخلیه دود اند که گازها و سم های آلاینده را به صورت کامل تخلیه می کند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  نحوه شستن صورت با پوست حساس

در نهایت برای خرید بهینه توجه به قیمت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش از نکات مهم پیش از خرید میباشد که در صورتی که از فروشگاهی معتبر خرید کنید خیالتان از این بابت راحت است. پیشنهاد ما این است که پیش از خرید این محصول حتما از صفحه خرید آبگرمکن بوتان در فروشگاه اینترنتی دماپویا بازدید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا