خانوادههمسرداری

سیاست های مهم شوهرداری

معنی و مفهوم شوهرداری :

به عبارتی شوهرداری درکنار گرما بخشیدن به زندگی شاید آن قدرها هم کار راحتی نباشد که همگان فکر می‌کنند. از طرفی این موضوع را بخاطر افزایش آمار طلاق در دنیای کنونی عنوان می‌کنیم. به هر حال برای این که بتوانید همواره عشق و محبت دو طرف را در زندگی حکم فرما سازید بایستی به یکی سری اصول و قواعد شوهرداری آشنا باشید.

امروزه بیشترین اختلاف میان زوجین نداشتن تعامل در ارتباط با همدیگر می‌باشد. اگرچه زنان معتقدند با ازدواج کردن به همه چیزهایی که می‌خواستند رسیدند در حالی که برعکس است. مقصدی نهایی در زندگی برای هیچ فردی وجود ندارد بلکه ما تازه در اول هر ایستگاه زندگی برای ادامه مسیر طی طریق می‌کنیم. به عبارتی ما فقط ایستگاه مان را در راستای مسیر زندگی تغییر می‌دهیم. به هر حال نگه داشتن  هر چیزی مشکل تر از رسیدن به آن می‌باشد. لذا در امر شوهرداری پیوست هاین موضوع صدق می‌کند.

شوهر داری

لذا هر زوجی بایستی در زندگی زناشویی خود با مجموعه‌ای از سیاست ها آشنا باشد تا بداند چگونه با همسرش برخورد نماید تا زندگی رویایی سیر صعودی خود را طی کند .

آموزش سیاست های مهم  شوهرداری

  • جذاب و فعال باشید:

در امر شوهرداری همواره یکی از خواسته‌های مهم و بنیادی شوهر شما این است که هر روز برای او فرد جدیدی باشید. منظور این است که او شیفته سرتاسر وجود شما می‌باشد. در واقع او می‌خواهد شما هر روز شاداب تر و باطراوت تر ببیند در عین حال که فردی پر تلاش و جذاب هستید. لذا شما برای او به مانند باغی هستید پر از گل‌های زیبا و رنگارنگ که شوهر شما علاقمند است  هر روز از باغ وجودی شما گلی زیبا برگزیند، به نظر حس قشنگی است.

  • به خود توجه کنید:

شوهرداری یعنی این که در نزد همسرتان همواره با سر و وضع مرتب و آراسته ظاهر شوید، چراکه شوهر شما در اولین لحظات ورود خود به منزل دوست دارد ملکه‌ خود را مشاهده کند. در هر حال شوهر شما علاقمند است چند ساعتی که در بیرون از منزل سپری کرده، هنگام مراجعت به خانه، خانمی زیبا و جذاب و شاداب و در عین حال با شیطنت های خاصی که دارد را مشاهده کند. این نیاز و توقع حقیقی یک مرد از همسر خود است. بنابراین بانوان گرامی، به خاطر بسپارید که مردها آدمهای ساده و به همان میزان پیچیده‌‌ هستند. از اینرو اولین چیزی که یک مرد در نگاه اول نظرش را جلب می‌کند ظاهر و پوشش شما می‌باشد و شخصیت شما در مرحله بعدی قرار می‌گیرد. لذا با توجه به این نکته  به راحتی می‌توانید مرد رویاهایتان را تسخیر خود سازید و در امر شوهرداری برایش بهترین باشید.

سیاست های شوهر داری

  • خودتان را دست کم نگیرید

اکثر اوقات در بحث شوهرداری، خانوم ها فکر می‌کنند که اندام خوب و مناسبی ندارند و از لحاظ ظاهری جذاب نیستند و در کل حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. بنابراین مدام از اندام، چهره، ظاهر خود ایراد می‌گیرند، بهتر است این نکته را خاطر نشان سازیم مردها کلی نگر هستند و بسیاری اوقات آن قدرها هم به جزئیات توجه ندارد و کلیات را در نظر می‌گیرند. مطمئن باشید همسرتان از اینکه در کنار شما است خوشحال بوده و احساس رضایت می‌کند و همین موضوع به تنهایی برای شاد می‌تواند کافی باشد. بنابراین در راستای امر شوهرداری این مورد بهتر است کمی تجدید نظر بفرمایید.

  • مردتان را به زندگی علاقه مند کنید

در موضوع شوهرداری یکی از مهم ترین مواردی که بایستی رعایت شود آن است که بهتر است در خانه او ر ابه حال خود بگذارید، مردان از زنان بهانه جو و حساس و زودرنج بیزارند. با این وجود برخی خانوم ها با تشویق شوهرشان بدین شکل عشق همسرشان را تقویت می‌کنند، اما مردها فرق بین تشویق حقیقی و غیر حقیقی را سریع تشخیص می‌دهند، بنابراین در روند شوهرداری همواره در خلوت هایتان به همسر خود یادآوری کنید که در دنیا بی همتاست.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. چقدر مطالبتون عالی بود. من چندین وقت پیش برای خوب جلوه دادن کنار شوهرم از فروشگاه عطر و ادکلن سان تارا که از دوستای بنده هم هست یک رایحه خوب خریدم و به نظر خودم با زدن اون عطر کلی شوهرم رو به ذوق میاورم. اما قضیه کاملا برعکس شد. و کلا خیلی از کارایی که می کنم بر عکس در میان و نتیجه عکس میدن. بلاخره به ذهنم رسید که برای راهکار های شوهر داری یه سرچی بکنم که با سایت شما و این مطلب زیبا برخوردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا