خانوادهروابط زناشویی

علت علاقه مردان به رابطه دهانی

یکی از انواع راههای برقراری رابطه زناشویی از مدل بدون دخول یعنی رابطه دهانی می‌باشد. معمولاً زوجین قبل از رابطه زناشویی و دخول به منظور افزایش تحریک به انجام این عمل می‌پردازند و بعضی هم علاقه‌  ای به انجام این عمل ندارند.

رابطه از طریق دهان به معنای تحریک ناحیه تناسلی زوجین با دهان یا زبان می‌باشد.

زن و شوهر می‌توانند به منظور رابطه زناشویی با یکدیگر رابطه  انجام دهند، ولی اکثرا مردان علاقه مند به این کار هستند و تمایل زیادتری نسبت به این مدل رابطه دارند. به صورت کلی اگر  طرفین علاقه مند به انجام رابطه از طریق دهان باشند بایستی نکات بهداشتی را رعایت کنند تا از مبتلا شدن به بیماری های جنسی جلوگیری شود.

همانگونه که بیان شد آقایان نسبت به خانمها علاقه  زیادتری به ارتباط دهانی دارند و تعداد زیادی از خانم‌ها این کار را دوست ندارند. بنابراین قبل از انجام این کار بایستی زوجین با یکدیگر مشورت کنند و و مطالبی که در این مورد بیان شده است را مطالعه کنند تا نسبت به این عمل آگاهی بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند.

نکات مهم در مورد رابطه دهانی برای آقایان

روش دهانی برای آقایان به این صورت می‌باشد که شریک جنسی او با دهان، زبان و لب خود آلت او را تحریک نماید. در صورت ادامه دادن به این روند گاهی اوقات انزال در مرد اتفاق می‌افتد و آنها ارگاسم را تجربه می‌نمایند.

معمولا  مردان زیادتر از زنان از رابطه از طریق دهان لذت می‌برند و به این کار علاقه مند هستند  ولی ضرورت انجام این عمل از روش صحیح رعایت بهداشت و شستشوی آلت می‌باشد. همینطور به منظور بهداشت، جلوگیری از صدمه به آلت و مزه بد دهان بایستی فرد چیزی حدود دو ساعت پیش از ارتباط دهانی دندان های خودش را مسواک بزند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  10 نشانه افراد کنترل گرا

اکثرا مردان با انجام دادن عمل ارتباط دهانی به منظور تحریک زنان مشکلی ندارند و  نسبت به زنان کمتر حساس هستند و زنان از این نوع رابطه لذت کافی می‌برند و به ارگاسم می‌رسند.

دلایل علاقه مردان به رابطه دهانی

همانگونه که بیان کردیم معمولا مردان علاقه بیشتری به رابطه نسبت به زنان دارند ولی گاهی زنان از این موضوع فراری می‌باشند. ولی زنان باید بدانند که اصلی ترین دلیل علاقه مردان به این ارتباط  حس لذتی است که آنها از این ارتباط بدست می آورند. انزال در مردان با این نوع رابطه زودتر صورت می‌گیرد و گاهی منجر به ارگاسم نیز می‌شود در صورتی که خیلی از زنان با ارتباط از طریق دهان ارگاسم را تجربه نمی‌کنند.

احساس قدرت در مرد با رابطه دهانی

یکی دیگر از  دلایل بسیار مهم در این رابطه که مردان به آن علاقه مند می‌باشند این است که این نوع رابطه به مردان حس قدرت می‌دهد. زمانی که زن برای همسر خود این نوع رابطه را انجام می دهد، به مرد حس سلطه گری و قدرت طلبی به او دست می‌دهد و همین موضوع موجب می‌شود که مردان به این نوع رابطه علاقه مند شوند.

حس اعتماد در مرد

هنگامی که  زن برای مرد خود رابطه دهانی انجام می‌دهد مرد این را یک نوع نشانه اعتماد زن به خودش و حس تعهد می‌داند. چون معمولا زنان انجام این عمل را دوست ندارند و برایشان لذت بخش نیست ولی برای همسر خود و تعهد و اعتماد به او این نوع رابطه یعنی ارتباط دهانی را انجام می‌دهند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  عاشق مرد مطلقه شدم؛ آیا ازدواج با مرد مطلقه اشتباهه؟

ارزش زیاد آلت برای مرد

آلت تناسلی مرد برای او خیلی با ارزش است و این مسئله غیر قابل انکار می‌باشد. مردان همیشه برای آلت خودشان ارزش زیادی قائل می‌باشند و آن را  یکی از نشانه های مردانگی خودشان می‌دانند. ارزش داشتن آلت برای مرد و پسر به دوران کودکی او بازمی‌گردد و در پسران کوچک در مراحل رشد روانی جنسی شکل گرفته و تا بزرگسالی ادامه دارد.

هنگام رابطه دهانی مرد احساس خوبی دارد و فکر می کند که زن او نیز این احساس را دارد و به آن عشق می‌ورزد.

راه و روش‌های زیادی وجود دارد که زوجین بتوانند علاقه خود را به یکدیگر نشان دهند مانند: بغل کردن، بوسیدن، شام خوردن، کادو دادن به یکدیگر و…. ولی زنان همیشه متوجه این موضوع هستند که مردان از تمام اینها بیشتر رابطه جنسی را بیشتر دوست دارند و یکی از مهم‌ترین راههای مهم و اصلی برای نشان دادن علاقه را رابطه جنسی می‌دانند که حس دوست داشتن خود را نشان دهند. بنابراین وقتی زنان رابطه زناشویی و همچنین رابطه دهانی را برای مردان خود انجام می‌دهند، به مردان خود نشان می‌دهند که به آنها علاقه مند هستند. مردان نیز با این مدل روشها بیشتر احساس رضایت و دوست داشتن و عشق و علاقه همسر را درک می‌کنند و متوجه می‌شوند که زنان عشقشان را به آنها ثابت کرده اند.

یکی دیگر از دلایل علاقه زیاد مردان و پسران به رابطه از طریق دهان نسبت به زنان نداشتن احساس شرم و خجالت از آلت تناسلی می‌باشد که برعکس زنان این مسئله برایشان سخت تر می‌باشد.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چگونه یک خانواده خوشبخت داشته باشیم؟

حس آرامش در مردان ناشی از رابطه دهانی

بیشتر مردان برخلاف زنان احساسات خود را کمتر نمایان می‌کنند. در نتیجه رابطه زناشویی و رابطه از طریق دهان برای آنان راهی است که احساسات و هیجانات خود را تخلیه کنند و از این راه تنش را از خودشان دور ‌کنند و به حس آرامش برسند.

جمع بندی

دلایل زیادی برای برقراری رابطه دهانی وجود دارد که اگر در راه صحیح و با رعایت نکات بهداشتی انجام شود می تواند به زوجین در رسیدن به ارگاسم کمک زیادی بکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله اهمیت ارتباط چشمی در رابطه جنسی را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا