خانوادهروابط زناشویی

لذت جنسی زنان در روابط زناشویی

در روابط زناشویی، مسئله مهم آن است که هر دو طرف رابطه ، به طور برابر از رابطه موجود لذت کافی را ببرند.  آیا علاقمند هستید بدانید که چگونه یک زن را در یک رابطه به اوج لذت برسانید؟ در این مقاله، مطالبی را گردآوری کردیم تا به کمک آن بتوانید با به کاربردن راهکارهای گفته شده، یک زن را در رابطه زناشویی تحت تأثیر قرار دهید.

روابط زناشویی

روابط زناشویی –  راهکارهایی برای اوج لذت رسیدن زن

۱به او کمک کنید تا آرام شود

در روابط زناشویی، نخستین کاری که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل نماییدکه یک زن در رختخواب لذت می برد این است که به زن احساس آرامش و امنیت بدهید. زنان هنگامی که مضطرب و نگران هستند، تمایلی به انجام رابطه جنسی ندارد. در همین راستا می توانید با انجام برخی کارها از استرس او تا حد بسیاری بکاهید. کارهایی به مانند کمک به او در امور خانه می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین در رابطه می توانید با به کارگیری لوسیون هایی که از قبل تدارک دیده شده، کمر همسر خود را ماساژ دهید. داشتن یک حمام رمانتیک هم می تواند کارساز باشد. همواره این مسئله را بخاطر داشته باشید، برای انجام روابط جنسی، هیچ وقت وی را تحت فشار قرار ندهید.

۲-زمان صرف نمایید

در روابط زناشویی، قبل از برقراری رابطه جنسی زمانی را صرفِ معاشقه کنید. این موضوع برای زنان بسیار مهم است و تأثیر بسزایی در کیفیت روابط شما خواهد داشت. شیوه هایی به مانند نوازش پاها، سینه ها تا بوسه های پور شور وعاشقانه می تواند موثر واقع شود. تلاش نمایید نقاط حساس بدن همسرتان راکشف نمایید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  دلایل و راهکارهای سرد مزاجی در روابط زناشویی

۳- آناتومی بدن زنان را بیاموزید.

در روابط زناشویی، نارضایتی جنسی یکی از مشکلات عمده زوجین می باشد و یکی از دلایل آن به اوج لذت نرسیدن زنان  عنوان می شود. مردان با آگاهی از آناتومی بدن همسر خود، می توانند تا حد زیادی بر این مشکل فائق آیند، چرا که در برخی از زنان اوج لذت جنسی از تحریک کلیتورس حاصل می شود که در بالای واژن قرا دارد. بنابراین درک صحصیحی از آناتومی زنان داشته باشید.

۴- تنوع داشتن در رابطه جنسی

 در راستای لذت بردن زنان از روابطه زناشویی، تنوع داشتن در رابطه جنسی بسیار مهم است. بنابراین حالت های مختلف در رابطه را امتحان کنید.

روابط زناشویی

۵- امتحان کردن رابطه جنسی دهانی

در جهت داشتن روابط زناشویی مطلوب و لذت بخش، رابطه جنسی دهانی از  جمله مواردی است که اکثر مردان  و زنان بدان علاقمند هستند. بنابرابن بایستی در زمان برقراری این رابطه تلاش کنید تا متوجه شوید با تحریک کدام قسمت بدن همسر شما لذت بیشتری برای او ایجاد می کند.

چگونه زنان می توانند در روابط زناشویی به اوج لذت جنسی برسند؟

  • بوسیدن:

در روابط زناشویی، یک رابطه عاطفی و عاشقانه بین زوجین ایجاد می نماید.  با مهارت پیدا کردن در امر بوسیدن، بهتر می تواند علاقه خود ر ابه او نشان دهید.

  • ارتقاء کیفیت رابطه جنسی

برای بهبود  کیفیت روابط جنسی با همسرتان، از انجام حرکات ورزشی در طی روز غافل نشوید. با این شیوه می تواند عملکر د مناسبی در رختخواب داشته باشید.

  • غافل گیر کردن همسر

همسر خود را به شیو های گوناگون خوش حال نمایید. این موضوع  نقش بسیاری در رضایت مندی زنان از زندگی مشترک دارد .

  • برطرف کردن مشکلات جنسی
این راه هم بخوانید بدنیست:  کاهش احتمال خیانت همسران

 در روابط زناشویی، به سلامتی جسمی و روحی همسر خود اهمیت دهید. زمانی که در رسیدن به ارگاسم مسائل و مشکلاتی دارد، کمک گرفتن از مشاوره روابط زناشویی یا روان درمانگر کارگشا  خواهد بود.

کلام آخر این که، هر روز برای بهبود روابط زناشویی، از هیچ کوششی فروگذار نکنید تا بدین شیوه هر دو از داشتن رابطه لذت بخش، بهره کافی را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا