رپورتاژ

مشخصات و کاربرد پمپ سیرکولاتور لئو

پمپ ها از تجهیزات آبرسانی مهم در تاسیسات ساختمانی می باشند که در سری های مختلف وجود دارند و در این نوشتار نیز سعی داریم به مشخصات و کاربرد پمپ سیرکولاتور لئو بپردازیم. سری های سانتریفیوژی یا همان گریز از مرکز از کاربردی ترین پمپ ها می باشند. از پمپ های سیرکولاتور برای سیرکوله کردن و به گردش درآوردن سیال گرم یا سرد به کار می روند. کاربرد آن ها در سیستم های تهویه مطبوع، گرمایشی و سرمایشی می باشد. تامین بار حرارتی و برودتی به وسیله این پمپ تامین می شود.

برند لئو که سازنده ی انواع مختلفی از پمپ ها می باشد، از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. قدمت قابل توجه آن و اتکا به تجربه کارشناسان فنی این مجموعه باعث می شود تا محصولاتی با کیفیت درجه یک را عرضه کند و همواره سهم گسترده ای از فروش بازار را در اختیار دارد. برای آشنایی بیشتر و بررسی مشخصات و کاربرد پمپ سیرکولاتور لئو باید توجه داشت که انواع مختلفی از آن وجود دارد که عبارت اند از خطی و مکش از ته یا همان زمینی که بر اساس قرارگیری مدار تقسیم بندی می شود.

این پمپ های لئو در چهار سری LPP، ARP  و LPR طراحی و تولید می شوند. در سیستم های گرمایش مرکزی و منطقه ای و تجهیزات HVAC  کاربرد دارد. تامین آب مصرفی و در دسترس کردن آن به وسیله انواع پمپ های سیرکوله انجام می گیرد. برای تخلیه آب و یا دیگر سیالاتی که ویسکوزیته پایینی دارند می توان انواع آن را به کار گرفت. می توان برای بررسی مشخصات و کاربرد پمپ لئو اشاره داشت که کاربرد سری خطی آن در سیستم های آتش نشانی و اطفای حریق، افزایش فشار آب لوله ها، گردش آب در برج های خنک کننده، سیستم های تغذیه بخار و شستشو و نظافت می باشد.

این راه هم بخوانید بدنیست:  ماگ؛ هدیه ای مناسب یرای پسر‌های نوجوان

برای بررسی بیشتر مشخصات آن باید اشاره داشت که سری های خطی بر روی مدار نصب شده و سری های آن شامل تک قلو، دوقلو و تک دور و چند دور اند. علاوه بر نکات گفته شده در زمینه ی مشخصات و کاربرد پمپ لئو، می توان بیان داشت که شفت به کار برده شده در آن از سرامیک ساخته می شود. بدنه آن نیز از فولاد ضدزنگ ساخته می شود که آن را محصولی با مقاومت بالا می سازد. در نتیجه در برابر خطر استهلاک و خرابی مقاومت کافی را دارد. سیم پیچی های این محصول لئو مسی بوده و پورت ورودی و خروجی آن نیز از نوع رزوه ای و فلنج می باشد. سری های LPR لئو سیال را در بازه دمایی ۲ الی ۱۱۰ درجه سانتی گراد پوشش می دهند.

در رابطه با پمپ های سیرکولاتور این برند باید بیان داشت که مدل های سه سرعته به دلیل ابعاد کمی که دارند بسیار مناسب و کاربردی برای مصارف خانگی هستند و می توان آن ها را در ساختمان هایی با واحد کم به کار برد. در نتیجه قیمت آن ها نیز نسبت به مدل های دیگر کم تر می باشد. مقدار لرزش و صدایی که پمپ های سه سرعته ی این سری حین عملکرد دارند، بسیار ضعیف بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. در زمینه ی بررسی دیگر مشخصات و کاربرد پمپ سیرکولاتور لئو می توان اضافه کرد که این برند محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد که مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. جنس بیرینگ ها ۹۹% از آلومینا سرامیک ساخته می شود.

این راه هم بخوانید بدنیست:  معرفی بهترین کرم پودر

علاوه بر این موارد، قطعه پروانه به کار رفته در آن از نوریل می باشد. از نکات مهم و مزایای دیگر این پمپ ها که در بررسی مشخصات و کاربرد پمپ سیرکولاتور لئو تاثیرگذار است، توجه به نصب و جابجایی آن می باشد که به راحتی انجام می گیرد. سری های LPR آن از کلاس عایق حرارتی H برخوردار می باشد. شرکت فناوران تهویه پیام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این برند می باشد و این پمپ با ۲۴ ماه گارانتی و خدمات ارائه می شود.

جهت بررسی و مشاهده انواع پمپ آب به سایت لئو مراجعه بفرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا