ارتباط با جنس مخالفازدواج

با این نکات طلایی دختر مورد علاقه خود را جذب کنید!

راهکارهای جذب دختران فقط منحصر به خوش تیپ بودن یا خوش هیکل بودن نمی‌شود؛ نحوه رفتار با دختران نیز در جذب آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید راهکارهای جذب دختران را یاد بگیرید باید نه تنها به ظاهر خود اهمیت دهید بلکه نحوه صحبت کردن و رفتار خود را نیز اصلاح کنید.

پازل زندگی بهترین راهکارهای جذب دختران را برای شما خلاصه کرده است:

آنها را خوشحال کنید

خوشحال کردن دختران با گوش کردن به حرف های آنها هم ممکن است. اگر شما درباره اتفاقاتی که در طول روز برایشان افتاده از آنها بپرسید و بگذارید هر چه دلشان میخواهد برای شما تعریف کنند و به عقاید و باورهای آنها واکنش مثبت نشان بدهید؛ مطمئن باشید که دختران را جذب خواهید کرد. شما باید هنگام صحبت کردن دختران متوجه بشوید که آن ها به چه مسائلی علاقه دارند و سپس در روزهای بعد بیشتر درباره سرگرمی ها یا علایقشان با آنها صحبت کنید.

نقاط مشترک تان را با آنها پیدا کنید

اگر دختر مورد علاقه تان به موسیقی خاصی واکنش نشان می دهد شما هم باید به همان نوع موسیقی علاقه نشان بدهید؛ اگر غذای خاصی را دوست دارد؛ شما هم باید همراه او همان غذا را بخورید؛ فیلم مورد علاقه او را تماشا کنید و سعی کنید زمان را آنطور که او دوست دارد؛ سپری کنید. به این ترتیب نیازی نیست که برای او کادوهای گران قیمت بخرید با رعایت همین مسائل کوچک دختران را جذب خواهید کرد.

دوست خوبی برای آنها باشید

دختران دوست دارند که با آنها مثل یک فرد مهم رفتار کنید و به خواسته هایشان اهمیت بدهید. اگر آنها بتوانند مثل یک دوست با شما دردودل کنند؛ بدون اینکه قضاوت بشوند و یا سرزنش شان کنید؛ بسیار خوشحال می شوند و به سرعت جذب شما خواهند شد. شما باید نقش یک حامی را برای آنها ایفا کنید. اگر مشکلی برای آنها پیش آمده باید بتوانند به شما تکیه کنند تا حداقل به مشکلشان گوش بدهید و تا حد امکان به آنها کمک کنید تا مشکل را حل کنند.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چگونه دعوا در دوران عقد را مدیریت کنیم؟

به آنها توجه نشان بدهید

دختران دوست ندارند برای مدت زمان زیادی به آنها بی اهمیت باشید. اگر مشغول به کاری هستید؛ سعی کنید حداقل هر چند دقیقه یک بار با آنها تماس چشمی برقرار کنید و یا نظر آنها را درباره مسئله‌ای بپرسید تا متوجه شوند که به آنها اهمیت می دهید. همین نکات کوچک جزو بهترین راهکارهای جذب دختران به شمار می‌آید.

خودتان را با اعتماد به نفس نشان بدهید

دختران معمولاً جذب پسرانی می شوند که اعتماد به نفس بالایی دارند و به خودشان تکیه کرده اند. بنابراین سعی کنید جلوی چشم او به طور غیرمستقیم به موفقیت های مختلفی که در تحصیل، سرکار یا حتی در خانواده دست پیدا کرده اید؛ اشاره کنید. به این ترتیب آنها به شما اعتماد می کنند. اگر اقدام به یادگیری یک مهارت جدید مثل زبان کرده‌اید نیز با آنها در میان بگذارید. این نشان می‌دهد که شما آینده‌نگر هستید و اعتماد به نفس بالایی دارید.

به ظاهر خودتان اهمیت بدهید

باید به بهداشت شخصی، ظاهر و نظافت خود اهمیت زیادی بدهید. حتماً موهایتان را هر روز بشویید و صورتتان را اصلاح کنید. لباس مرتبی بپوشید و بوی عطر بدهید. همه این موارد از راهکارهای جذب دختران هستند. دختران به نحوه لباس پوشیدن شما اهمیت بسیار زیادی می دهند و مدل موها و ریش شما نیز برای آنها اهمیت دارد.

در دسترس باشید

اگر دختری با شما تماس گرفت؛ هرگز با او با عصبانیت و با لحنی ناخوشایند صحبت نکنید حتی اگر درگیری بسیار زیادی دارید؛ با آرامش و مهربانی به او بگویید که با او تماس خواهید گرفت. هرگز تماس‌های او را رد نکنید. اگر نتوانستید جواب بدهید در اولین فرصت با او تماس بگیرید و عذرخواهی کنید. در دسترس بودن یکی از مهمترین فاکتورهای جذب دختران است.

این راه هم بخوانید بدنیست:  ازدواج در سن کم چه عواقبی دارد؟

شوخ طبع باشید

دختران از قرار گذاشتن با پسران بامزه و شوخ طبعی بیشتر خوششان می آید. سر قرار با دختران زیاد جدی و عصا قورت داده نباشید. دختران از پسرانی که زیادی کنجکاوی می‌کنند؛ هم خوششان نمی آید. اگر می خواهید دختر مورد علاقه تان را جذب کنید؛ زیاد در زندگی خصوصی او کنکاش نکنید و اجازه بدهید هر چه را که خودش می‌خواهد با شما در میان بگذارد.

او را سوپرایز کنید

سورپرایز کردن یکی دیگر از روشهای جذب دختران است. دختران عاشق این هستند که ناگهان شما را جلوی دانشگاه یا محل کارشان ببینند که آمده‌اید آنها را سورپرایز کنید. اگر تولد آن ها نزدیک است؛ دوستانشان را به یک کافی شاپ بدون اینکه خودشان بدانند؛ دعوت کنید و برای او یک جشن تولد فوق العاده بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا