خانوادههمسرداری

چگونه با همسر خود صمیمی شویم؟

تکنیک های ساده برای همسرداری موفق

در موضوع همسرداری اکثر زوجین برای دریافت عشق، محبت و حمایت عاطفی ازدواج می کنند بدین ترتیب یکی از مسائلی که مشاوران ازدواج  امروزه با آن مواجه هستند، مشکلات مربوط به صمیمیت و کمک به بهبود آن در همسران است. لذا یکی از مسائل مهمی که زن و شوهر را به هم نزدیک تر  می کند، گفت وگو با همدیگر و صداقت داشتن در کارهاست. بنابراین در این مقاله قصد داریم با ارائه تکنیک هایی شما را بیشتر از قبل با مسئله همسرداری اصولی آگاه و آشنا سازیم. در صورت تمایل می توانید با پازل زندگی همراه شوید.

صمیمیت با همسر

رازهای موفقیت در امر همسرداری موفق :

ü      با همسر خود به گونه ای رفتار کنید که در روزهای ابتدای آشنایی رفتار می کردید:

در راستای توصیه نکات همسرداری، برای داشتن روابط لذت بخش ما بین همسرتان می توانید حال خوب روزهای اول را دوباره احیا کنید.

ü      تدارک فهرستی از کارهای لذت بخش دو نفره با همسر:

در جهت آگاهی از تکنیک های همسرداری، تهیه فهرستی از کارهایی که هر دو علاقمندید می تواند مثمر ثمر واقع شود. لذا لیستی از کارهای لذت بخش دو نفره اتان و آن چیزهایی که هر دو از آن شاد و خوشحال می شوید  تهیه نمایید و هر زمان که  به موارد جدیدی روبرو شدید، آن را به فهرست مورد نظرتان اضافه کنید.

ü      در کنار همسر به آشپزخانه فکر نکنید:

برای اینکه درامر همسرداری علملکر مطلوبی از خود داشته باشید، در کنار همسرتان حضور قلب واقعی داشته باشید. وقتی در کنار همسرتان هستید، به چیز دیگری فکر نکنید. در نتیجه یکی از رموز موفقیت رسیدن به صمیمیت در زندگی زناشویی، توانایی برقراری ارتباط موثر با همسرتان است. لذا همسر شما نیازمند آن است که بداند که اولویت اول زندگی شماست.

این راه هم بخوانید بدنیست:  تست میزان تمایلات جنسی ، شما چه میزان میل جنسی دارید ؟

ü      در باره آن چه برایتان  اهمیت دارد با همسرتان صحبت کنید:

در راستای آموزش همسرداری، به این نکته توجه نمایید که هرچه شما واضح تر و روشن تر افکار، نیازهای خود را  با همسرتان در میان بگذارید، رابطه صمیمانه تر و عاشقانه تری خواهید داشت.

صمیمیت با همسر

ü      به نیازهای همسرتان توجه نمایید:

در خصوص همسرداری موفق، اگرچه همسر شما  بایستی در مورد  شناخت خود به شما کمک نماید، منتها شما هم  توقع نداشته باشید همسرتان درباره  تمامی احساسات و خواسته هایش به شما اطلاعات بدهد. لذا توجه داشته باشید که گاهی اوقات خود افراد نیز خیلی در مورد حس ها و نیازهایشان اطلاع کافی ندارند و نیز البته امکان دارد برایشان صحبت کردن در مورد آن مسائل سهل و آسان نباشد.

ü      در مسائل گوناگون با همسرتان مشورت کنید:

در رابطه با همسرداری اصولی، همواره بخاطر داشته باشید که شما و همسرتان یک تیم  می باشید، بنابراین تا جایی که می توانید با هم و در موازات هم پیش بروید. در مورد همه مسائل، چه کوچک و چه بزرگ باشد در مشورت گرفتن با او خود را مشتاق نشان دهید.

ü      دفترچه خاطرات زندگی مشترک را با همسرتان ورق بزنید:

در مورد یادگیری ترفندهای همسرداری، مرور خاطراتی همچون اوایل آشنایی، نامزدی و ازدواج شما خاطرات شیرین و جذابی هستند که بایستی هر از گاهی آن ها را در کنار همسرتان و یا حتی به تنهایی مرور نمایید. در نتیجه  انجام دوباره کارهای خاص و مهیج  دوران عاشقی می تواند در این هنگام معجزه  به پا می کند.

ü      با کارهای کوچک و بدون هزینه همسرتان را شاد کنید:

این راه هم بخوانید بدنیست:  خیانت زناشویی چیست؟

برای اینکه بتوانید از قواین و آیین همسرداری به خوبی پیروی کنید، بخصوص برای ایجاد رابطه صمیمی و گرم با همسرتان قرار نیست کار بزرگ و خارق العاده ای صورت دهید یا  هزینه های زیادی صرف نمایید. گاهی کارهای کوچکی مانند پختن یک غذای خوشمزه ، تماس گرفتن یا فرستادن پیامک، احوالپرسی های روزانه، غافلگیر کردن، قرار دادن یادداشت های محبت آمیز و عاشقانه در جیب یا ماشین همسر، خرید گل، پیشنهاد صرف یک وعده غذایی در خارج از منزل و یا مسافرت، از جمله کارهای ساده  در عین حال تأثیرگذاری هستند که صمیمت میان همسرتان را صد چندان می سازد. بنابراین با به کارگیری این ترفندهای همسرداری، رنگ و بوی تازه ای به زندگی خود و همسرتان بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا