رپورتاژ

ردیاب ماشین شوهر

بی تعارف بخواهیم صحبت کنیم، این روزها داستان فیلم‌های ترکی، سناریو زندگی‌نامه بسیاری از افراد حتی در ایران شده است. خبر بد اینکه شک و تردید نسبت به پارتنر یا همسر یکی از مخرب‌ترین اتفاقات در زندگی و رابطه مشترک است و اگر این شک برطرف نشود، تاثیر مخرب زیادی بر روابط اجتماعی و حتی جنبه کاری و مالی افراد نیز خواهد داشت.

اگر نسبت به رفت و آمدهای همسر یا زوج خود مشکوک هستید و قصد پرس و جوی مستقیم در این باره را ندارید، استفاده از یک ردیاب هوشمند در خودرو و بررسی رفت و آمدهای او، راهکاری مناسب برای کشف حقیقت و برطرف کردن شک و رسیدن به آرامش خواهد بود.

ردیاب ماشین شوهرتان را می‌توانید در هر بخشی از ماشین به راحتی نصب کنید و با متصل کردن آن به گوشی همراه خود، از مسیر و رفت و آمدهای همسرتان با خودرو مطلع شوید.

 خرید ردیاب خودرو برای ردیابی

انواع ردیاب مخفی

مسلماً اگر قصد پیگیری و ردیابی رفت و آمدهای همسر خود با خودرو را دارید، باید از یک ردیاب مخفی برای این کار استفاده کنید، پس در اولین قدم باید لیستی از انواع ردیاب مخفی مناسب انواع ماشین تهیه کنید.

برندهای زیادی در زمینه تولید ردیاب‌های مخفی فعالیت دارند که محصولات ارائه شده هر کدام دارای ویژگی‌های به خصوصی است. به منظور پیدا کردن بهترین ردیاب خودرو، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید و سپس براساس آن محصولات مختلف را مورد بررسی قرار داده و در نهایت ردیاب مناسب را انتخاب و استفاده کنید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  معرفی بهترین کرم پودر

خرید ردیاب مخفی به عنوان ردیاب ماشین شوهر

همان‌طور که گفته شد، برای خرید بهترین ردیاب باید لیستی از ردیاب‌های موجود در بازار داشته باشید. در این لیست باید مشخصات، ویژگی‌ها، عملکرد و حتی هزینه انواع ردیاب را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین نوع این محصول را انتخاب و خریداری کنید.

تنوع ردیاب‌های موجود در بازار بسیار زیاد است اما تمام آن‌ها را نمی‌توان به عنوان بهترین ردیاب ضد سرقت یا ردیابی معرفی کرد. در جدول زیر به مقایسه چند مدل از ردیاب‌های قابل قبول و مناسب به این منظور پرداختیم:

قابلیت‌ها وایزر تلتونیکا لندر
ردیابی زنده دارد دارد دارد
دسترسی به تاریخچه دارد دارد دارد
پشتییبانی از سیم‌کارت ایرانی بله بله بله
نحوه ردیابی نصب اپلیکیشن سایت یوفاندر نصب اپلیکیشن
گارانتی ندارد دارد ندارد

ردیاب تلتونیکا یکی از انواع ردیاب‌های خودرو است که امکان نصب مخفی آن روی انواع ماشین و حتی موتورسیکلت یا کامیون عشقتان وجود دارد و با برخورداری از سروری قدرتمند، اطلاعات را در لحظه به دست شما می‌رساند. این ردیاب اندازه چندان بزرگی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را در خودرو پارتنر خود نصب کنید.

چطور ماشینی را تعقیب کنیم؟

حالا ممکن است این سوال برای شما ایجاد شده باشد که چطور لوکیشن ماشین را پیدا کنیم؟ این کار بسته به نوع ردیابی که برای تعقیب و بررسی وضعیت خودرو استفاده می‌کنید، متفاوت است. این کار در ردیاب‌هایی که قابلیت ردیابی زنده یا در لحظه را دارند، به سادگی‌ امکان‌پذیر است. کافی است ردیاب خود را با استفاده از سیم‌کارت به اینترنت متصل کنید و سپس از طریق اپلیکیشن یا سایتی که برای راه‌یابی ردیاب پیشنهاد شده، موقعیت آن را بررسی کنید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  مقایسه قرص ظرفشویی فیری، فینیش و پریل

به محض اتصال ردیاب به اینترنت اپلیکیشن یا سایت آخرین لوکیشنی که ردیاب در آن قرار داشته را برای شما مشخص می‌کند. البته این موضوع به مواردی مانند آنتن‌دهی منطقه‌ای که خودرو در آن قرار دارد، حضور خودرو در محدود جغرافیایی ردیاب و… بستگی دارد.

با ردیاب تلتونیکا حتی در صورتی که خودرو مدتی در منطقه آنتن‌دهی نباشد، بمحض برقراری سیگنال مجدد به لوکیشن دسترسی دارید، حتی در تورهای کویر و ویلاهای خارج از شهر هم می‌توانید از طریق بررسی تاریخچه مسیر تردد، که به محض اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار می‌گیرد، موقعیت خودرو را ردیابی کنید.

از یک ردیاب مخفی چه توقعی بالاتر از این دارید؟ واقعاً با ردیاب تلتونیکا، آیا دیگر راه گریزی برای یک شوهر سر به هوا می‌ماند.

بهترین ردیاب برای تعقیب

همان‌طور که در ویژگی‌های چند مدل از ردیاب‌های موجود در بازار ایران گفتیم، انتخاب بهترین ردیاب بستگی به نیاز شما دارد. با این حال اگر قصد استفاده از یک GPS به عنوان ردیاب ماشین شوهر خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از انواع ردیاب‌هایی که قابلیت پیگیری وضعیت آن‌ها از طریق سایت وجود دارد استفاده کنید.

ردیاب‌های مستلزم نصب اپلیکیشن، این نقطه ضعف را دارد که زوج شما متوجه وجود این اپلیکیشن در گوشی همراه شما شود و کلاً پروژه ردیابی ماشین شوهر بر ملا شود. در نتیجه اگر به طور اتفاقی گوشی شما در دست همسرتان قرار گیرد، جای نگرانی بابت لو رفتن ردیاب نخواهید داشت.

از طرفی این ردیاب‌ها را می‌توان حتی برای گوشی‌هایی که حافظه ذخیره‌سازی کمی دارند هم استفاده کرد. تلتونیکا یکی از ردیاب‌هایی است که از این ویژگی برخوردار بوده و با استفاده از آن می‌توانید ردیابی را به طور نامحسوس و ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  بهترین کت و شلواری که داماد باید برای مراسم خود انتخاب کند، چیست؟

چطور لوکیشن یک نفر را پیدا کنیم؟

پیدا کردن لوکیشن هم مانند تعقیب ماشین و پیدا کردن لوکیشن خودرو است و برای دسترسی به آن باید ردیاب خود را به اینترنت متصل کنید تا موقعیت دقیق آن مشخص شود. مخصوصاً زمانیکه ماشین شما ربود ه شده است ردیاب ضد سرقت خودرو خیلی به شما کمک کننده است. لوکیشن نهایی و دقیق افراد به دو صورت موقعیت خودرو و ردیاب روی نقشه و آدرس دقیق ارائه می‌شود و از این طریق می‌توانید موقعیت را بسنجید. بسته به منطقه محل سکونت خود، از سیم کارتی برای تامین اینترنت ردیاب استفاده کنید که در هر منطقه‌ای آنتن‌دهی مناسبی داشته باشد که معمولاً سیمکارت ایرانسل این قابلیت را دارد.

خرید ردیاب برای راه‌یابی ماشین

استفاده از ردیاب به جز موارد ایمنی و برای جلوگیری از سرقت خودرو توصیه نمی‌شود، اما اگر به هر دلیل ناچار به استفاده از این محصول برای ردیابی ماشین همسر خود شدید، توصیه می‌کنیم از انواع مخفی ردیاب استفاده کنید تا احتمال لو رفتن شما وجود نداشته باشد. شما می‌توانید انواع ردیاب‌های خودرو مناسب ردیابی را مشاهده و خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا