ازدواجعقد و نامزدی

دوران نامزدی چگونه ناز کنیم؟

اینکه در دوران نامزدی چگونه ناز کنیم؟ در نوع رفتار مردان پس از ازدواج موثر است. البته ناز کردن در دوران نامزدی به مفهوم بی محلی، بی تفاوتی، عدم توجه یا بی اهمیتی نیست بلکه شما باید بدانید که ناز کردن در دوران نامزدی فقط باید در موقعیت های خاص و در جهت تحریک احساسات مردان انجام گیرد.

مطالعه کتاب‌های مربوط به شناخت رفتار مردان در دوران نامزدی از جملات کتاب “مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن” – استیو هاروی به شما کمک می‌کند که بهتر بتوانید موقعیتهایی که در آن ناز کردن به تحریک احساسات مردان منجر می شود؛ درک کنید و رفتار با همسر در دوران عقد و نامزدی را یاد بگیرید.

  • ناز کردن در دوران نامزدی برای رفتن سر قرار

ناز کردن در دوران نامزدی برای رفتن سر قرار یکی از روش هایی است که با آن مردان را تحریک می کنید که بیشتر به سمت شما جذب شوند. البته نباید برای رفتن سر قرار ملاقات بیش از حد ناز کنید. به هر حال دوران نامزدی فرصتی است که می توانید با سینما رفتن، رفتن به پارک یا رفتن به جمع های خانوادگی شناخت بهتری نسبت به همسر آینده خود پیدا کنید و نباید این فرصت ها را به راحتی از دست بدهید اما این نکته را هم در نظر بگیرید که مردان، جذب زنانی که راحت تمام حرفهای آنها را بی چون و چرا قبول میکنند؛ نمی شوند.

به عنوان مثال اگر در دوران نامزدی به شما پیشنهاد رفتن بیرون از خانه داده شد بلافاصله به مردان جواب مثبت ندهید. حتی اگر خانواده شما مشکلی با بیرون رفتن ندارند می توانید به همسرتان گوشزد کنید که باید از خانواده در این خصوص اجازه بگیرید. به این ترتیب چند دقیقه او را منتظر بگذارید و بعد دوباره با او تماس گرفته و به او جواب مثبت یا منفی بدهید. البته سعی کنید جوابهای منفی یا به اصطلاح ناز کردن شما بیش از یک بار در هفته نباشد. در این صورت به نظر خواهد رسید که شما نسبت به او سرد شده اید و نمی خواهید رابطه را ادامه دهی.

  • ناز کردن در دوران نامزدی برای پاسخ به تماس یا پیامک
این راه هم بخوانید بدنیست:  راه‌های صحیح ارتباط با جنس مخالف چیست؟

یادتان باشد حتی اگر بسیار مشتاق دیدار او هستید یا دلتان برایش تنگ شده بهتر است در دوران نامزدی کمی خوددار باشید و این احساسات پرشور و هیجان را فقط زمانی که مطمئن شدید؛ طرف مقابل نیز قصد جدی در ادامه رابطه دارد؛ بروز دهید. اگر برای پاسخ به تماس ها و پیامک های مردان در دوران نامزدی کمی تاخیر کنید؛ آنها را کنجکاو و مشتاق تر برای خبر گرفتن از خودتان خواهید کرد.

مردان دوست دارند به شما نشان بدهند که نگران شما هستند بنابراین زمانی که بعد از چند دقیقه به آنها پاسخ می دهید یا با آنها تماس می گیرید؛ از رفتارهای تند و خشن شان مثل اینکه چرا جواب ندادی نترسید. آنها با نشان دادن این واکنش ها می خواهند به شما نشان بدهند که چقدر برای شان اهمیت دارید بنابراین به ناز کردن خود ادامه بدهید.

  • ناز کردن در دوران نامزدی برای ابراز احساسات

ناز کردن در دوران نامزدی برای ابراز احساسات بسیار طبیعی است. شما نباید از همان روز اول خودتان را عاشق و شیفته او نشان بدهید. این رفتار مخصوص مردان است. مردان برای این که شما را جذب کنند؛ حرف های عاشقانه می زنند؛ برای شما کادو می خرند؛ شما را به رستوران های گران قیمت می برند و هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهند تا شما را جذب کنند. دلیلی ندارد که شما هم پاسخ تمام این رفتارهای آنها را بدهید. بلکه باید نشان بدهید که هنوز در حال فکر کردن و تصمیم گرفتن هستید.

احساسات خودتان را زیادی خرج نکنید. ناز کردن برای ابراز احساسات در دوران نامزدی از شما محافظت می کند که بتوانید حد و حدود ها را حفظ کنید و بازیچه دست مردان نشوید. آنها نباید تصور کنند که با خرید چند کادو های گرانقیمت می توانند احساسات شما را برانگیزند. بلکه باید به آنها بفهمانید که مهمترین مسئله برای شما نوع رفتار و رسیدن به معیارهایی است که در ابتدا با او مطرح کرده بودید و تا زمانی که خودش را به ایده‌آل‌های شما نزدیک نکند؛ ناز کردن برای ابراز احساسات را ادامه می دهید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  ازدواج اجباری !عواقب و مشکلات بعد از آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا