بیوگرافی افراد موفقموفقیت

بیوگرافی نیک وی آچیچ؛مردی شگفت انگیز بدون دست و پا

نیک وی آچیچ

در خصوص بیوگرافی افراد موفق، نیک وی آچیچ از معدود اشخاصی است که به دلیل سندروم تترا آملیا، بدون دست و پا به دنیا آمده است و در زندگی با محدودیت و موانع بسیاری مواجه گشته است، اما توانسته با این محدودیت ها کنار بیاید و از آنها پلی برای موفقیت بنا سازد، وی حتی از بسیاری افراد سالم نیز موفق تر می باشد. بنابراین ما در این مقاله در راستای مطالعه و بررسی بیوگرافی افراد موفق، به شرح حال زندگی وی می پردازیم :

نیک وی آچیچ

 تولد نیک وی آچیچ

در روند پیگیری بیوگرافی افراد موفق، در این بخش به دوران پس از تولد نیک وی آچیچ می‌ پردازیم. نیک در سال ۱۹۸۲ در استرالیا دیده به جهان گشود. از طرفی بایستی به این نکته توجه کرد که، در گذشته امکانات به مانند امروز نبود که قبل تولد کودک از شرایط و وضعیت جنین اطلاع پیدا کنند.  نقص یا معلولیتی در چنین شرایطی می تواند سبب شوک عظیم بر پدر و مادر وارد نماید. پدر و مادر نیک هم در چنین موقعیتی از وضعیت فرزند تازه به دنیا آمده خود آگاهی یافتند؛ به هر حال  کسی تصور نمی کرد روزی این کودک معلول اینگونه دنیا را متحول و شیفته خود سازد. در ادامه بیوگرافی افراد موفق، دوران زندگی او را شرح می دهیم:

 کودکی نیک وی آچیج

در ادامه بازبینی بیوگرافی افراد موفق، بخش های از دوران کودکی تا جوانی نیک را مورد بررسی قرار می دهیم، نیک در آغاز زندگی پر تلاطم خود  با تلاش فراوان و به کمک مادرش یاد گرفت به روند طبیعی زندگی بازگردد. روزها پس از دیگری برای نیک کوچک سپری می شد. نیک وارد مدرسه شد و سپس دانشگاه، او پله های موفقیت را به شیوه خود قدم بر می داشت. بنابراین وی در سن ۲۱ سالگی با تمام معلولیتی که داشت موفق به گرفتن دو مدرک دانشگاهی در رشته حسابداری و برنامه ریزی مالی شد. نیک علاوه بر کسب موفقیت در عرصه تحصیل، در زمینه های دیگر هم موفقیت هایی حاصل نمود که یکی از آنها تبدیل شدن وی به سخنران بزرگ انگیزشی است. از سویی او در حال حاضر سرگذشت زندگی خود در کتابی با عنوان”زندگی بی حد و مرز ” را به رشته تحریر در آورده است.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌و‌کارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت سوم

ازدواج نیک وی آچیج

 در ادامه در بازبینی بیوگرافی افراد موفق، در این بخش به زندگی نیک وی آچیچ پس از اردواج خواهیم پرداخت. نیک در سال ۲۰۰۸ ، با کانایی میاهارا دیدار نمود. کانایی می گوید “وقتی برای نخستین بار نیک را دیدم تمامی آنچه را که در یک نفر دیگر به دنبالش بودم در او به عینه مشاهده نمودم. او در همان نگاه اول مرد و همسر مورد نظر من برای ازدواج بود.

نیک وی آچیچ

اغلب اوقات مردم ممکن است این سؤال به ذهن شان خطور کند که نیک چطور می تواند حلقه ازدواج را دست همسرش کند؟ اما وی با نبوغ منحصربفرد خود اینکار را به انجام رساند. نیک به کانایی گفت: “عزیزم، آیا می تونم دستت رو ببوسم؟!” و در حالی که حلقه ما بین لبهایش قرار داشت، آن را داخل انگشت ازدواج همسرش نمود. کانایی گفت من فکر کردم نیک می خواهد انگشت مرا گاز بگیرد؛ اما بلافاصله متوجه شدم حلقه را وارد انگشتم کرده است.

همواره این زوج خوشبخت از صمیمت  و عشقی که میان آنها جاری است می گویند و اینکه کاملا از زندگی زناشویی خود راضی و خشنود هستند و هر آنچه نیک نیاز دارد در اختیارش است. نیک هم اکنون مشغول نویسندگی و تنظیم سخنرانی های خود است و همسرش خانه داری و نگهداری از او و فرزندانش را به عهده دارد. شاید به جرأت بتوان گفت با روایت سرگذشت زندگی نیک وی آچیچ، پی به این نکته می بریم که بی دلیل نیست که در بخش بیوگرافی افراد موفق، زندگی نیک را به تصویر کشیدیم.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور یک رابطه عاشقانه خوب برقرار کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا