پول و ثروتموفقیت

رازهای جذب پول و ثروت

همواره انسان ها در تمامی دوره هایی که تا به حال زیستن، در پی آن هستند که یاد بگیرند، چگونه جاذب پول و ثروت باشند. متخصصان این امر بر این باورند، قانون جذب هم درخصوص جذب پول مورد نظر صدق می کند. قانون جذب می گوید، اگر روی چیزی که تمرکز کنید به راحتی میتوانید آن توسعه دهید. در این مقاله از پازل زندگی قصد داریم شما را با قوانین جذب پول و ثروت بیشتر آشنا سازیم. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطالب ذیل را دنبال کنید.

جذب پول

قوانین جذب  پول و ثروت

۱. هوشمندانه تلاش کنید:

برای داشتن پول و ثروت بسیار،  سخت کوشی یکی از ارکان اصلی موفقیت و سعادتمندی است، منتها موضوع فقط به اینجا ختم نمی شود. شما در عین سخت کوشی و داشتن پشت کار، بایستی هوشمندانه عمل کنید.

۲. جهان ماشین کپی بزرگ است:

در راستای جذب پول و ثروت، این را بخاطر داشته باشید جهان کلمات، افکار و رفتار شما را کپی می‌کند و آنها را در تجربه‌های آتی به شماپس می دهد . بنابراین روی افکار مثبت تمرکز کنید تا بازخورد  مناسبی دریافت نمایید.

۳. روی چیزی که نمی خواهید تمرکز نکنید:

برای پیروی از قوانین جذب پول و ثروت، پیوسته به این نکته توجه نمایید که همیشه چیزی را که به آن فکر کنید به‌دست خواهید ‌آورد، چه آن را بخواهید و چه نخواهید.

۴. با تمام وجود طالب باشید:

ذهن خود در مسیر جذب پول و ثروت به سمت و سویی سوق دهید که، در همین لحظه واقعاً آن چیز مورد نظر را به دست آوردید. اگر روی چیزهایی که خواهانش هستید تمرکز کنید، در این صورت تکانه‌ای در پشت این افکار شکل می گیرد. بدین ترتیب شما سریعتر به آن چیزی که می خواهید دست می یابید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  راهکارهای بالابردن انگیزه برای درس خواندن

۵. چیزهای مشابه و همسان همدیگر را جذب می‌کنند:

جذب پول

ما از قوانین جهانی که در آن زندگی می کنیم جدا نیستیم. هر چیزی که در جهان وجود دارد، مشابه خود را جذب می‌کند.

۶. جذب مهمتر از عمل :

اگر در زندگی چیزی را به دست آورید به این دلیل نیست که سزاوار و شایسته آن را بودید، بلکه به این خاطر است که شما با آن تناسب و سازگاری  بیشتری داشتید و آن را به سوی خود جذب کردید.

روی سلامتی و علم تان تمرکز کنید، زیرا شما را برای کسب تمامی چیزهایی که می‌خواهید تدارک می‌بیند و سبب می شود مغناطیس پول و ثروت شوید. داشتن ثروت به این خاطر نیست که شما کار ویژه ای انجام داده‌اید جذب‌تان می‌شود، بلکه به این علت به سمت شما جذب می‌شود که به خودتان اجازه داده‌اید، حس کنید در حال حاضر هم ثروتمند هستید.

چگونگی به کارگیری قوانین جذب پول و ثروت ؟

 شما در راستای جذب پول و ثروت، بایستی بر چیزهایی که ندارید تمرکز نکنید. کائنات چیزی را به سمت‌تان می‌فرستد که روی آن تمرکز می‌کنید. توجه خود را از روی چیزهایی که شما را ناراحت می‌کنند بردارید و آنها را با افکار خوشایند‌تر تعویض نمایید. هدف این است که با استفاده از افکار، تکاپوی شما بیشتر شود. جنبش بیشتر، همیشه و در تمامی عرصه‌های زندگی سبب می شود نتایج بهتری  حاصل شود. عنایت داشته باشید که شما نبایستی وقوع چیزی را محقق کنید، بلکه تنها باید شرایط و موقعیت را برای وقوع آنهارا فراهم نمایید. بنابراین تلاش کنید احساس خوبی در خودتان ایجاد کنید. هنگامی‌که حس و حال خوبی دارید، می‌توانید تحرک  و جنب و جوش بیشتری داشته باشید، افراد بهتری را به خود جذب کنید و در جذب موقعیت‌های بهتر، موفق‌تر هوشمندانه عمل می‌کنید. چنین معادله‌ای نه‌تنها در جذب پول و ثروت بیشتر کمک‌تان می‌کند، بلکه در تمامی امور زندگی صدق می کند و بابه کار بستن آن می توانید سعادت و خوشبختی را بیشتر از قبل به سوی خود هدایت نمایید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  بیوگرافی پیر امیدیار؛بنیانگذار وب سایت eBay

رازهای جذب پول و ثروت

یکی از قوانین حاکم بر جهان هستی، قانون جذب می باشد که اگر به اصول و قوانین آن آشنا باشید به راحتی می توانید پول و ثروت و هر آن چه که می خواهید را جذب کنید. لازم به ذکر است کارشناسان و محققان زیادی در زمینه تجارت و راه های کسب ثروت فعالیت داشته اند و توانسته اند تجربه های خود را در قالب کتاب به سایر افراد جامعه منتقل کنند. چنان چه تمایل به افزایش میزان درآمد و ثروت خود دارید پیشنهاد می کنیم حتما کتاب های معرفی شده در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

کتاب قدرت توانگری و ثروت آفرینی اثر برایان تریسی

کتاب قدرت توانگری و ثروت آفرینی اثر برایان تریسی را می توان یکی از جدید ترین کتاب ها برای اشخاصی دانست که می خواهند به موفقیت مالی و کسب درآمد بالا برسند. برایان تریسی آموزش ها و استراتژی های بسیاری را از اشخاص موفق در این کتاب گنجانده است که کار خود را از صفر شروع کرده و به عرش اعلا رسیده اند.

کتاب قدرت تجارت اثر برایان تریسی و مارک تامسون

کتاب قدرت تجارت اثر مشترکی از برایان تریسی و مارک تامسون می باشد که به جرات می توان گفت اصلی ترین عامل مورد نیاز برای کسب موفقیت در تجارت رهبری است. در حقیقت منظور از رهبری، میل به تعهد، مسئولیت و به نتیجه رساندن، بدون در نظر گرفتن شرایط خارجی و همچنین فشارهای  است.

در حقیقت رهبری میل به انجام رساندن کارهای عظیم است که سایر افراد قادر به انجام آن نیستند . هیچ شخصی در دفعات اول و دوم به موفقیت نخواهید رسید، در عوض یک رهبر توانا خود را برای شکست‌های متعدد آماده کرده است. در واقع او هم از شکست متنفر و بیزار است با این تفاوت که این عامل به هیچ وجه مانع پیشرفت و ترقی وی نخواهد شد.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌و‌کارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت آخر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا