خانوادههمسرداری

رفتار عاشقانه با همسر برای زندگی بهتر

در مسئله همسرداری بایستی به شادابی و طراوت رابطه بسیار توجه کرد، چراکه نقش بسیاری در تداوم و پایداری روابط بین زوجین دارد. لذا گاهی گذشت زمان می‌تواند شدت عشق و علاقه حتی ما بین بهترین زوج‌ها را هم کم‌رنگ سازد. آیا فکر کردید، چرا دیگر مثل سابق به یکدگر عشق نمی ورزید؟ چه چیزی سبب شده تا این عشق و علاقه بین شما رنگ ببازد؟ اگر نیازمند پاسخ به این سوالات هستید، ما را تا آخر این مقاله از پازل زندگی همراه نمایید. ما با ارائه راهکارهایی به شما خواهیم گفتم همسرداری موفق به چه صورت می باشد.

همسرداری

فهرستی از ایده‌ها برای همسرداری موفق

در خصوص موضوع همسرداری و فعالیت‌هایی که همسران باید انجام بدهند، شما بایستی فهرستی از «رفتارهای عاشقانه» تهیه کنید و هر روز حداقل یکی از این رفتارها را انجام بدهید. این فهرست برگرفته از کتابی با عنوان «روشنی بخشیدن به قلب: گام‌هایی در مسیر داشتن ازدواجی معنوی‌تر» می باشد:

۱. ورزش

در مبحث همسرداری، بهتر است با هم به پیاده روی های دونفره بروید و یا به رقص و پایکوبی دونفره بپردازید.حرکات ورزشی هم می تواند موثر واقع شود.

۲. مطالعه

برای اینکه از آیین همسرداری موفق پیروی کنید، مطالعه می تواند مفید واقع شود. به همین منظور می توانید ساعاتی از روز با هم دیگر بخش هایی از کتاب های مورد علاقه هم را بخوانید. در این راستا شعر خواندن هم می تواند گزینه دیگری این بخش جذاب باشد.

۳. موسیقی

برای همسرتان ترانه‌ای عاشقانه بخوانید زمزمه کنید حتی اگر صدای خوبی ندارید. روش دیگر اینکه موسیقی مورد علاقه اش را پخش کنید، به گونه ای رفتار کنید که تنوع در کارهایتان به خوبی نمایان باشد.

این راه هم بخوانید بدنیست:  قبل از طلاق بخوانید

۵. استراحت

در خصوص همسرداری، توجه به خواب و استراحت همسر بسیار مهم می باشد. بنابراین همواره همسرتان را در طی روز به کمی استراحت تشویق کنید.

۶. سرگرمی

 در موضوع همسرداری، زمان هایی او را به حال خود بگذارید تا با سرگرمی های مورد علاقه خود مشغول باشد. این کار حس خوبی به او می دهد.  او را تشویق کنید تا به دنبال سرگرمی مورد علاقه‌اش برود. یا می توانید سرگرمی های خاص دونفره داشته باشید.

۷٫حمام

 برای این که در باب همسرداری، عملکر مناسبی داشته باشید. هر زمان احساس کردید که همسرتان به حمام نیازمند است، حمام را برای او گرم کنید و همراه با آن حوله گرم را برای او تدارک ببینید.

۹. غذا

غذای مورد علاقه همسرتان را در طول روز برای او مهیا سازید و در حین تزئئین غذا و یا خوراکی مورد نظر با تکنیک هایی خاص می توانید این کار عاشقانه تر سازید و حس و حال خاصی به او بدهید.

همسرداری

۱۰. طبیعت

برای این که بتوانید در مبحث همسرداری به زندگی تان رنگ  و بوی تازه تزریق کنید، گاهی برای رفتن به طبیعت در ساعاتی از روز برنامه ریزی کنید تا در دل طبیعت با هم قدم بزنید به تماشای پرندگان بپردازید و از زیبابی های طبیعت بهره کافی را ببرید.

۱۱. مذهبی/ معنوی

 در کنار هم به یک مکان مقدس و مذهبی بروید. با همدیگر ادعیه بخوانید. با این کاربخش معنوی زندگی تان را نیز ارتقاء می بخشید.

۱۲. مرتب کردن خانه

 بخش‌هایی از خانه را تمیز کنید.برای این کار می توانید از همدگر هم کمک بخواهید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  تاثیر فیلم های پورن بر روابط زناشویی

۱۳٫لمس کردن

 گاهی وقت ها، همسرتان را با یک بغل یا بوسه‌ای غیر از مکان همیشگی، غافلگیر نمایید، یا می توانید دست و پا او را ماشاژ دهید.

۱۶. رایحه خوش

برای اینکه بتوانید اصول و قواعد همسرداری را به نحو احسنت انجام دهید، گاهی سر میز غذا یک شمع خوشبو روشن کنید. و برخی مواقع برای همسرتان یک شاخه گل خوشبو بخرید.

در چهت داشتن همسرداری موفق، رعایت تمامی موارد بالا تا حد بسیاری در روابط زناشویی شما انرژی بخش  خواهد بود و هردو نفرتان از زندگی‌ مشترک‌ خود لذت کافی خواهید برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا