ازدواجانتخاب همسرخانوادهطلاق

عاشق مرد مطلقه شدم؛ آیا ازدواج با مرد مطلقه اشتباهه؟

اگر در شروع رابطه با یک مرد مطلقه هستید و از خود می پرسید آیا ازدواج با مرد مطلقه اشتباه است یا خیر، مهمترین سوالی که باید به دنبال پاسخ آن باشید این است که “آیا مرد مطلقه آماده ازدواج مجدد شده است؟”

زمانیکه برای آشنایی با یک مرد مطلقه سر قرار می روید باید افکار منفی خود را در مورد رابطه قبلی او از خود دور کنید و سعی کنید با پرسیدن سوالات منطقی و به دور از قضاوت، علت اصلی طلاق او را بفهمید. به این نکته توجه داشته باشید که او احتمالا خودش را در نتیجه طلاق مقصر نمی داند. بنابراین حقیقت طلاق را باید از سه جهت بررسی کنید: نظر او، نظر همسر سابقش و آنچه واقعا اتفاق افتاده.

شما باید به خودتان بقبولانید که قرار است وارد زندگی جدیدی شوید. پس به دنبال پیدا کردن معیارهای انتخاب همسر خودتان در او باشید. اگر تصور می کنید از لحاظ اخلاقی و مالی تا حدودی با شرایط مرد مطلقه کنار آمده اید می توانید رابطه را ادامه دهید و سوالات بیشتری بپرسید تا به نتیجه برسید.

یکی از راههای درک اینکه آیا مرد مطلقه آماده ازدواج مجدد شده است یا خیر توجه به این نکته است که حرف و عمل او یکی باشد. اگر همانطور که می گویید عاشق مرد مطلقه شده اید باید مطمئن شوید او هم همین احساس را به شما دارد. بهتر است از او سوالاتی درباره آینده ای که می خواهد با شما بسازد بپرسید. اگر در پاسخ همچنان از زندگی قبلی خود شکایت می کرد و از همسر سابقش مثالهایی می آورد؛ او هنوز برای ازدواج مجدد آمادگی پیدا نکرده است. ازدواج با مرد مطلقه ای که هنوز از گذشته خود عبور نکرده و نمی تواند هدف خود را از زندگی با همسر جدید مشخص کند؛ کاملا اشتباه است.

این راه هم بخوانید بدنیست:  راهکارهای زندگی با همسر شکاک

نحوه صحبت کردن با مرد مطلقه اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید سوالاتتان را واضح و صادقانه بپرسید. سپس با توجه به نحوه پاسخ دادن او و در نظر گرفتن احساساتش و رفتاری که با شما دارد؛ بر شک و تردید در ازدواج با مرد مطلقه غلبه کنید. مردی که آمادگی ازدواج مجدد را پیدا کرده باشد؛ سعی می کند در روابطش با شما، اشتباهات زندگی قبلی خود را تکرار نکند. اما اگر او همچنان رفتارهای اشتباه گذشته را مرتکب می شود و آنقدر مغرور است که نمی خواهد تغییری در رفتار خود بدهد؛ به نفع شماست که به او اعتماد نکنید.

در برقراری ارتباط با مردان مطلقه باید صبور باشید. شاید شما احساسات هیجان انگیزی داشته باشید و به این باور رسیده اید که “عاشق مرد مطلقه شدم.” اما در مقابل از او رفتار هیجان انگیز و احساسی نمی بینید و از خودتان می پرسید “آیا ازدواج با مرد مطلقه اشتباهه؟” در این شرایط باید به خودتان و طرف مقابل فرصت بدهید. او پیش از شما تجربه عشق دیگری را داشته و احتمالا نمی خواهد دوباره از روی احساسات تصمیم بگیرد. مردی که پس از طلاق، آماده ازدواج مجدد می شود؛ بسیار منطقی تر عمل می کند و همه جوانب را می سنجد تا بتواند دوباره اعتماد کند. پس باید برای ابراز احساسات به او فرصت بدهید.

اگر شما تابحال ازدواج نکرده اید؛ حتما انتظارات خود را از نحوه برگزاری مراسم با مرد مطلقه در میان بگذارید. او یک بار این مراسم را تجربه کرده و شاید اشتیاق چندانی برای برگزاری مراسم عروسی نداشته باشد. پس احساس خود را به او بگویید و برای همه چیز از قبل با او مشورت و برنامه ریزی کنید.

این راه هم بخوانید بدنیست:  نحوه تحریک و ماساژ کلیتوریس یا چوچوله زنان

حتما درباره فرزندان ازدواج قبلی او به نتیجه گیری درستی برسید. شما باید محدوده روابط او را با فرزندانش به طور کامل مشخص کنید. اگر قرار است بچه ها با شما زندگی کنند؛ برقراری رابطه با آنها را پیش از ازدواج آغاز کنید و ببینید می توانید با آن کنار بیایید یا خیر. از طرف دیگر اگر بچه ها با همسر قبلی مرد مطلقه زندگی می کنند؛ به این فکر کنید که او باید حداقل هفته ای یک یا دوبار به خانه همسر قبلی اش برود تا با بچه ها وقت بگذارند. پس باید با خودتان کنار بیایید که آیا می توانید او را در این شرایط همراهی کنید یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا