پول و ثروتموفقیت

چگونه از طرز تفکر افراد بی پول فاصله بگیریم؟

همواره مردمان کره خاکی به پول و ثروت اهمیت ویژه ای قائل هستند. گاهی حتی افراد برای رسیدن به آن دست به کارهای عجیب و غریب می زنند. بدین ترتیب اغلب اوقات بسیاری  از مشکلات و شکست‌های زندگی ما، به علت بی‌پولی یا درآمد پایین به‌وجود نمی‌آیند؛ بلکه راحت‌طلبی و طرز فکر غیرواقعی یا غیر معقول ما آدم ها عامل بسیاری از مسائل و مشکلات است. لذا چنانچه در پی کسب درآمد بالا و رسیدن به موفقیت مالی و شغلی هستید، اول از همه بایستی قابلیت تغییر تفکرات ناسالم، جرئت مواجه با شکست‌های گوناگون و قابلیت تحمل آنها برای نیل به اهداف‌تان را داشته باشید. در نتیجه ما در تلاش در این مقاله شما را با رمز و راز جذب پول و ثروت آشنا سازیم. با پازل زندگی همراه شوید.

افراد بی پول

راهکارهایی برای افزایش پول و ثروت:

  • مشکل واقعی را پیدا کنید:

در راستای مغناطیس پول و ثروت، توجه به این نکته ضروری است که، ما بیشتر از ارزش حقیقی پول، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.  در نتیجه ما عادت کردیم برای رفع هر نوع مشکل و مسئله ای به پول متوسل می‌شویم، چرا که قادر نیستیم عدم اطمینان را در زندگی تحمل کنیم. ما توقع داریم ره صد ساله را یک شب طی طریق کنیم. بنابراین این اشتباه کوچک ما را به خطا می کشاند. این اشتباهات کوچک در طی مدت زمانی به حدی بزرگ می‌شوند که ویرانی به‌بار می‌آورند. پس بهتر نیست برای رسیدن به پول و ثروت مورد نظر مشکل واقعی تان را دریابید.

  • از درد و رنج نترسید:
این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌و‌کارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت پنجم

در مسیر جذب پول و ثروت فراوان، برای بسیاری از افراد، لذت بردن از زندگی مهم‌ترین هدف برای به‌دست آوردن پول است. اما مایه تأسف است که  پس از چندی، لذت کسب پول، یکی از بی‌ارزش‌ترین پدیده‌های انسانی مبدل می گردد. همواره ترس تمامی لذت‌ها را از بین می‌برد و حرص زیاد برای داشتن پول سبب خساست می‌شود؛ اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که مشکل از طرز تفکر فقیر شماست. بخار داشته باشید که در زندگی لذت وخوشی هیچ گاه برای مدت زمان طولانی پایدار نخواهد بود و نیز از طرفی رنج و درد هم اجتناب‌ناپذیر است.

  • هدف واقعی‌تان را در زندگی پیدا کنید:

برای اینکه در جهت جذب پول و ثروت عملکرد بهتری داشته باشید، بایستی بدانید هدف حقیقی شما در  زندگی‌چیست؟ افراد موفق تلاش‌ها، موفقیت‌ها از زندگی را والاتر از پول می‌دانند. بدین ترتیب این افراد در برخی  مواقع حتی درد و رنج را هم ارزش تلقی می کنند. در نتیجه به طور جدی برای اینکه در امر کسب پول و ثروت موفق شوید بایستی اهداف مشخصی در زندگی داشته باشید.

  • سعی کنید این تمرین ۱۰ دقیقه‌ای را انجام دهید:

در میان راهکارهای افزایش پول و ثروت، این تمرین می تواند مؤثر واقع شود. یک قلم و کاغذ بردارید و فکر کنید که چه اهداف و ارزش‌هایی در زندگی شما وجود دارند که آرزوی دست یابی بر آنها را دارید، البته این اهداف حتی می‌تواند دربرگیرنده ‌ی چندین هدف و ارزش مختلف باشد. بدین منظور از خودتان بپرسید چه کاری در گذشته انجام داده‌اید که اطمینان دارید هیچ شکست یا تجربه‌ی تلخ و ناگواری نمی‌تواند شما را از  میل و اشتیاق رسیدن به آن منصرف سازد. لذا پیشرفت در انجام یک کار برای ادامه‌ی آن می تواندتا حد زیادی کافی باشد.

این راه هم بخوانید بدنیست:  چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌و‌کارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت سوم

افراد بی پول

  • تفکر «چه می‌شود اگر…» را از ذهن‌تان پاک کنید:

بهترین راهکار در روند  بالا بردن پول و ثروت خود، اگر همچنان شما امیدوارید که پول تمامی مشکلات شما را برطرف خواهد کرد، پیش از انجام هرکاری شکست خواهید خورد. بنابراین افرادی که در شناسایی و تشخیص مشکلات واقعی زندگی‌شان اشتباه می‌کنند، طرز فکرشان این است که پول حلال تمام مشکلات است. منتها  در آخر تمامی این مسائل به خود آنان مرتبط می شود. لذا شما بایستی همواره بدانید چه ارزش‌ها و اهدافی را در زندگی دنبال می کنید؟ و آیا در راه رسیدن  به هدفی چون کسب پول و ثروت فراوان  توان و قدرت لازم را دارید تا از پس موانع و مشکلات پیش رو  آن برآیید یا نه؟ .

برخی از افراد معتقدند پول برابر است با ثروت، درست است که پول در زندگی اولویت ندارد اما نمی توان این موضوع را نیز انکار کرد. این امر که به پیشرفت مالی خود بیاندیشیم یک امر کاملا منطقی است چرا که پول دار شدن همواره مزایای زیادی را برای ما به دنبال خواهد داشت.

حال که با اهمیت پول و پول دار شدن آشنا شدید به شما پیشنهاد می کنیم تا دو کتاب معرفی شده در ادامه مطلب را حتما مطالعه بفرمایید تا راه های کسب ثروت را فرا گیرید و به راحتی پا به دنیای پولدار شدن بگذارید.

کتاب صوتی توصیه هایی برای پیروزی در کسب و کار

محتوای این کتاب صوتی حاوی سخنرانی “ست گادین” می باشد که وی در یک سمینار داشته است. ست گادین کارفرین، متخصص و نویسنده کتاب های بسیار زیادی در زمینه کسب و کار و موفقیت می باشد و گاهی اوقات در سمینارهایی که برگزار می کند از فوت و فن های موفقیت در کسب و کارها صحبت می کند. کتاب صوتی توصیه هایی برای پیروزی در کسب و کار نیز برگرفته از سخنان وی در سیمناری است که وی اخیرا در آمریکا برگزار کرده است.

این راه هم بخوانید بدنیست:  پیدا کردن هدف واقعی شغل مان
کتاب صوتی توصیه هایی برای پیروزی در کسب و کار

کتاب قدرت ذهن یک میلیونر را داشته باشید اثر برایان تریسی

طرز تفکر صحیح و استفاده از تکنیک های کاربردی به ما کمک خواهد کرد که به یکی از هدف های خود در زندگی یعنی کسب درآمد و ثروت، دست یابیم، بدین منظور به شما توصیه می کنیم با صرف هزینه ای اندک، کتاب قدرت ذهن یک میلیونر را داشته باشید که اثری از نویسنده مشهور، برایان تریسی است را برای خود تهیه کنید و با استفاده از تکنیک های فوق العاده ای که در این کتاب آموزش داده شده است، تحول بزرگی را در کسب و کار خود بوجود آورید.

کتاب قدرت ذهن یک میلیونر را داشته باشید اثر برایان تریسی
کتاب قدرت ذهن یک میلیونر را داشته باشید اثر برایان تریسی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا